ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

ביקוש שיא לחבילות פסח במלון קינג דייויד-פראג

חודש לאחר הפרסום הראשוני בנושא – במלון קינג דייויד בפראג מספרים על קצב חסר תקדים של הזמנת חרדים לחג הפסח הבעל"ט • בהנהלת המלון מעריכים כי התפוסה תתמלא כבר בתקופה הקרובה

ביקוש שיא לחבילות פסח במלון קינג דייויד-פראג
מלון קינג דיויד פראג צילום: יח"צ

במלון 'קינג דייויד'-פראג, הנמצא תחת כשרות מהודרת בכל ימי השנה, נמשכת ההיערכות לקראת חג הפסח תשע"ט, זאת לצד פעילות החורף של המלון שנמצאת בתקופה זו בשיאה.

חודש לאחר הפרסום הראשוני בנושא, בהנהלת המלון מספרים על קצב חסר תקדים של הזמנת חדרים לחג הפסח הבעל"ט, כאשר ההערכה היא שכבר בשבועות הקרובים תפוסת המלון לחג – תתמלא.

יצוין כי גם באשר לחבילות הנופש שמציע המלון לאורחיו בחורף נשברו השנה שיאי ביקוש. בהנהלת המלון מסבירים שהביקושים נובעים הן  מהצורך של אנשים רבים "לשבור שגרה" בחורף של שנה מעוברת, והן מהרצון "לתת קפיצה קטנה" לאירופה, כדי לחוש חורף אמיתי מה הוא.

כאמור, לצד פעילות החורף, במלון כבר החלה ההיערכות לחג הפסח, שבו מציע המלון חבילות נופש אטרקטיביות בנות עשרה ימים, הכוללות טיסות, ההעברות, טיולים וכמובן – שהות במלון על בסיס פנסיון מלא.

כמו בכל שנה, גם בפסח הבעל"ט ייהנו אורחי המלון מארוחות גורמה למהדרין מן המהדרין, ללא חשש שרויה וקטניות. בנוסף עומד לרשות האורחים מקווה מהודר, בית כנסת עם 3 תפילות ביום אירועי חג מהנים, הופעות ועוד.

גולת הכותרת היא, כמובן, ליל הסדר המפואר והמהודר, אותו יוביל החזן מאיר אייזנבך – צאצא למהר"ל מפראג.

יצוין, כי במסגרת התוכניה שמארגן המלון לנופשים, יתקיימו גם טיולים לעיר דרזדן שבגרמניה ולעיירת המרפא קרלובי וארי שבצ'כיה.

בנוסף ייהנו אורחי המלון מאירוע חגיגי שייערך במלון קינגס קורט, ויכלול סעודה עשירה ומופע חגיגי של הזמר הרשי אייזנבך.

בהנהלת המלון, כאמור, ממליצים לציבור להקדים ככל הניתן את הזמנת הנופש לפסח, זאת לאור הביקוש הגבוה, והניסיון מהשנים הקודמות שמלמד שחבילות הנופש לפסח אוזלות זמן רב לפני החג עצמו.

כידוע, מלון 'קינג דייויד' בפראג קנה לעצמו בשנים האחרונות מקום של כבוד ברשימת יעדי הנופש הנחשקים של הציבור החרדי מעבר לים.

עצם קיומו של מלון הנמצא תחת השגחה מהודרת ומתנהל על פי כל גדרי ההלכה באחת הערים המתויירות בעולם – אינו דבר מובן מאליו עבור ציבור שומרי התורה.

בנוסף, במלון מתקיימים גם 3 מנייני תפילה בכל יום, זאת לצד קיומו של מקוה טהרה לגברים ולנשים על פי כל דקדוקי ההלכה.

פראג עצמה נחשבת לאחת הערים המתויירות בעולם, עם ארכיטקטורה עוצרת נשימה, אתרים היסטורים נדירים וארומה אירופית קלאסית שמשאירה טעם של עוד.

בית המלון שוכן במרכזה של העיר, בקרבת מקום לאתרי התיירות הפופולריים, כמו הרובע היהודי, בית הכנסת אלטנוישול וקברו של המהר"ל.

המלון עצמו מתהדר בכשרות מהודרת של הרה"ג רבי אליהו רוטנברג  מירושלים, אשר ידיו רב לו במתן כשרות על פי כל הכללים וההידורים. הבשר שנשחט עבור בית המלון בגרמניה הוא 'חלק-בית יוסף' וכך הוא מותאם לכלל העדות והחוגים.

כמו כן בשאר המאכלים קיימת הקפדה על כשרות שתהיה מקובלת על כלל הדעות המחמירות. כמו בכל ימות השנה, גם בפסח יעמוד המטבח של המלון בסטנדרט ההלכתי הגבוה ביותר, והנופשים יוכלו להנות מארוחות עשירות ומנות גורמה ללא חשש קטניות או שרויה.

 

נופש פסח פראג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד