כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הטאבלט הראשון עם ארבע ליבות נוחת בישראל

Asus Transformer Prime, מחשב הלוח הראשון עם מעבד ה-Tegra 3 בעל ארבע הליבות, מגיע לישראל ויימכר בכל רשתות ציוד המחשבים • המחיר: החל מ-2,800 שקל

  • י"ט שבט התשע"ב
הראשון עם ארבע ליבות. Asus Transformer Prime  צלם: Asus
הראשון עם ארבע ליבות. Asus Transformer Prime צלם: Asus

יצרנית המחשבים הטאיוואנית אייסוס השיקה היום בישראל את הטאבלט הראשון בעל מעבד ארבע ליבות, Asus Eee Pad Transformer Prime. המכשיר, שהוצג לראשונה בכנס משקיעים של יצרנית השבבים nVidia באוקטובר האחרון, הוא טאבלט הדגל של מעבד ה-Tegra 3 מרובע הליבות שלה, ואחד הראשונים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 4 של גוגל.

הטרנספורמר פריים מגיע בתצורה של מחשב לוח, אך כולל תחנת עגינה בעלת מקלדת ועכבר מגע ההופכת אותו למעשה למעין מחשב נייד ומעניקה לו חיי סוללה של עד 18 שעות. גודל המסך של הפריים הוא 10.1 אינצ' והוא מצויד בטכנולוגיות LED ו-Super IPS Plus המאפשרות זווית צפייה רחבה ונראות גבוהה גם באור שמש. עוביו 8.3 מ"מ ומשקלו 580 גרם (ללא תחנת העגינה).



ה-Prime מגיע לישראל כחודשיים לאחר השקתו בחו"ל, והוא צפוי להימכר בכל רשתות השיווק מתחום האלקטרוניקה. נכון לרגע זה נמכר המכשיר בישראל עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.2, כאשר באפשרות הלקוח לבצע את העדכון מייד לאחר הרכישה דרך הרשת. המחיר המומלץ של אייסוס לדגם הבסיסי בעל אחסון בנפח 32GB וללא תחנת העגינה הינו 2,799 שקל, בעוד הדגם הבסיסי בתוספת תחנת העגינה צפוי לעלות 3,249 שקל. כמו כן יימכרו דגמים בעלי נפח אחסון של 64GB עם ובלי תחנת העגינה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד