ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

האתר לא מתקדם בגוגל? זה מה שתעשו

יש לכם אתר מקצועי ומעניין, אבל משום מה אין מספיק תנועה באתר, הוא לא מקודם בגוגל ואתם לא מרוצים • כמה כללי יסוד שדרכם תוכלו לשפר את כל המדדים

האתר לא מתקדם בגוגל? זה מה שתעשו

1. הוספה של תוכן לעמוד כלשהו – לנסות להוסיף מאה, מתאים מילים לעמוד ואם יש לכם את האפשרות אפילו יותר כי תוכן איכותי חשוב לשים כמה שיותר ובמקרה של התוכן כל המרבה הרי הוא משובח ללא ספק.
לפעמים העמוד עמוס בכל מיני דברים כמו באנרים או אפקטים שונים ועוד ולכן התוכן נדחק לפינה ולא ניתן לראותו ובמקרים כאלו תוסיפו תוכן וזה בבירור הלול לעזור מאד.

2. שינוי של כותרת או תיאור – לפעמים האופטימיזציה לא ממש חזקה ואיכותית ולכן יש לשנות את תגית המטה של הכותרת ולא רק להוביל אותם על הביטוי המרכזי של העמוד שאותו רוצים לקדם ולכן יש לנסות לשנות את הדברים הללו ואולי תוכלו לצפות בשיפור משמעותי מבחינת קידום האתר.

3. שיפור של הצגת האתר לתהליך האינדוקס של גוגל – לפעמים מקדם האתר שוכח שגוגל זה לא בן אדם ולמעשה מכונה בודקת את האתר שלך ולכן לא מסדר ולא מציג דברים בצורה נכונה בכדי שגוגל תוכל להבין בקלות.

צריך לתת לגוגל לאנדקס את האתר שלנו בקלות רבה ככל הניתן ולהשתמש בכלים מסוימים שיעזרו לנו להקל על גוגל.
יש עמודים שמאד חשוב שגוגל תאנדקס למשל עמודים של תמונות ועמודים איכותיים ומעוצבים ועוד.
ככל שהאינדוקס קשה ולא פשוט לגוגל כך אנחנו מעמיסים משקל כבד יותר על גוגל והדירוג שלנו עלול להיפגע משמעותית.

4. יצירה של קישורים חזקים ורבים ככל האפשר – ישנם קישורים לאתרים גדולים שמדורגים בציון גבוה בגוגל שעוסקים בתחום שלכם ואתם הקישורים האלה גוגל מאד אוהב בלשון המעטה ולכן הוספה של קישורים שכאלה גם עם תצטרכו לרכוש אותם יוכלו לעזור לאתר שלכם להתקדם מאד מבחינת תחום קידום אתרים seo - קידום אתרים בגוגל ואפילו לסחוף תנועה נרחבת לאתר שלכם מן האתר המקושר.

5. שיפור חווית המשתמש להגדלת אחוזי ההקלקה – כמה שיותר אנשים שנכנסים לאתר שלך ונשארים שם זמן רב באופן פעיל ללא לנטוש את האתר במידית כך גוגל תהיה יותר מרוצה מכיוון שהיא רואה גולש שנשאר זמן רב באתר ומשתמש בו באופן פעיל וזה מצביע על שהוא נהנה מהשימוש באתר

 

גוגל קידום אתרים אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד