י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

בפעם השנייה השנה: אל על מייקרת את הטיסות ב-20-26 דולר

ההתייקרות תיכנס לתוקף באמצעות העלאת היטל הדלק החל מ-20 בפברואר

  • כ' שבט התשע"ב
בפעם השנייה השנה: אל על מייקרת את הטיסות ב-20-26 דולר

אל על מייקרת את מחיר כרטיסי הטיסה ליעדים ארוכי הטווח ב-20-26 דולר. הטיסות לצפון אמריקה, המזרח הרחוק ואפריקה, יתייקרו ב-20 דולר במחלקת תיירים, וב-26 דולר ליעדים הקצרים והבינוניים, במחלקת תיירים, הלוך ושוב. ההתייקרות תיכנב לתוקף באמצעות העלאת היטל הדלק החל מה-20 לפברואר 2012. מדובר בהתייקרות שנייה במספר השנה של תעריפי היטל הדלק באל על.

החברה הודיעה היום (ב') כי נוסעים אשר ירכשו כרטיסי טיסה עד ל-19 בפברואר 2012 יוכלו להנות עדיין ממחיר כרטיסי הטיסה הקיימים. עלות מימוש כרטיס הבונוס המשולמת על ידי חברי מועדון הנוסע המתמיד לא תשתנה.

"ההתפתחיות הגיאופוליטיות האחרונות השפיעו על מחירי הדלק הסילוני שהגיעו למחירי שיא. מגמה זו מחייבת אותנו להתאים עצמנו למחירים החדשים ולהעלות את מחירי כרטיסי הטיסה, כפי שעשו כל חברות התעופה. עם זאת, אנו פועלים נמרצות להמשיך להציע מגוון מחירים אטרקטיביים ללקוחותינו", הסבירו היום באל על את פשר התייקרות המחירים.

העלאת היטל הדלק האחרונה על מחיר כרטיסי הטיסה של אל על היתה ב-5 לינואר השנה.
אז התייקרו המחירים ב-20 דולר במחלקת התיירים לטיסות ארוכות הטווח וב-40 דולר במחלקת העסקים בטיסות ארוכות הטווח. המחירים בטיסות ליעדים הקצרים והבינוניים לא הועלו.

קודם לכן העלתה אל על את היטל הדלק על מחיר כרטיסי הטיסה ב-1 באפריל 2010. אז התייקרו המחירים ב-44 דולר, הלוך ושוב, ליעדים הקצרים והבינוניים וב-90 דולר, הלוך ושוב, ליעדים ארוכי הטווח.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד