י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

להאיר את הקיץ: צבעי הנאון באופנה

מה צפוי לנו באופנת הקיץ הקרוב? • לצד צבעי הפסטל והקורל לגווניו, קבלו גם את צבעי הנאון - קרן של אור והבזק צבע ממנו תתקשו להתעלם • ירוק, צהוב לימוני, כתום, ורוד פוקסיה וכחול ריאל • קיץ 'מגוון'

להאיר את הקיץ: צבעי הנאון באופנה



יצא לכם לבקר בימים האחרונים לחניות האופנה? מן הסתם הבחנתם כבר ברמזים התלויים על הקולבים, אלו המראים לנו את הכיוון הכללי, ההשפעות, הגזרות והצבעים שנפגוש בעונת הקיץ הקרובה.

הסטייליסטית אורית לבה בדקה וגילתה כי: "יחד עם כניסתם המעודנת של צבעי הפסטל, ובמיוחד כשהצבע המוביל הנמצא כמעט בכל קולקציה יהיה הקורל לגווניו (כדוגמת החרדל ששלט בחורף האחרון), נכנסים גם צבעי הנאון המסמלים את שובם של שנות השמונים, השפעות ביגוד הספורט ובגדי הים ובכלל מעין קרן של אור והבזק צבע שקשה יהיה להתעלם ממנו הקיץ".

לדבריה, "כל בית אופנה בחר לקחת את צבעי הנאון שלו, ברמת הצבע הנכונה לו, ולצרף אותו לקולקציה השלמה".

"הירוק והצהוב הלימוני, לצד הכתום, ורוד הפוקסיה וכחול רויאל, כל אלו יגיעו, בין אם כפריט לבוש שלם (חולצה, מכנסיים, שמלות), או בין אם בשילובים עם צבעים מתונים ורגועים יותר".

"בפתיחתה של הרשת האמריקאית American Eagle, מצאתי לא מעט פריטי לבוש בצבעוניות נאונית".

אכן מסתמנת מגמה חדשה לכניסת צבעוניות חדשה, טוענת אורית.



• אז איך קונים פריטים בצבעוניות כזו? האם זה מתאים לכולנו?

"ראשית, כדאי לדעת כי כמו כל טרנד אופנתי גם קשת צבעים בוהקת כזו, מגמתה היא טרנדית ברת חלוף, ואז, הכוונה המסתמנת היא שלא כדאי להשקיע בקנייה של יותר מידי פריטים העונה.

"כדאי ורצוי לגוון עם נאונים דווקא את צבעי הפסטל הרגועים למדי עם נגיעות של צבע בוהק, על מנת להקפיץ את הלוק הכללי ולתת טאץ' של חידוש להופעה.

"הייתי ממליצה דווקא לקנות חולצות צבעוניות שיבצבצו מתחת לעליוניות באופן מרומז ועדין, אולי לשלב בנעליים או באביזרים. לכו על שילובים עם נאונים, שילובים עם קאמל, תכלת בהיר, שחור, אפור ולבן.

לבה מסכמת: "בגדול, לא הייתי ממליצה ללבוש פריט שלם בצבעוניות זו אלא כפריט לבוש משלים.

"כדאי לדעת ולזכור, כי פריטי לבוש בצבעוניות זו, נותנים כיוון לבוש למראה צעיר מאוד ובולט כך שאם את ילדה או נערה צעירה, המצב עדיין נסבל, אך בחורות ונשים, כדאי להקדיש מעט תשומת לב ומחשבה לפני התלהבות הקנייה.

"סנדל בוורוד פוקסיה דווקא כן הייתי ממליצה לשלב עם שמלת קיץ בגוון קאמל, כחול נייבי, או כתוספת לטוטאל לוק של חולצה שחורה.

"טי שירט עם הדפס ניאון ישתלב מצוין עם חולצה חלקה בגוון הפודרה, לבן, כחול שחור או אפור.

"יפה יהיה לשלב פריט כמו עליונית שיפון עדינה בצבע ניאוני דווקא עם חצאית מחויטת כניגוד אופנתי משלים.

"שילוב פריטים בנאון עם לבוש בהדפסי שחור לבן, של פסים או נקודות אפילו משבצות בשחור לבן יראו מצוין יחד, ומספיק טוב לנשים שעברו מזמן את גיל 20".



• ומה לגבי צבעוניות אישית? למי יחמיאו צבעים אלו ולמי לא?

"ובכן, אם נמנית על קבוצת העור הצהוב, הניאונים יחמיאו לך מאוד ואף יתנו לך אור לפנים. לכי על זה!! אך נדרשת זהירות בעדינות ובפריטים קטנים כדי לא להראות כמו בתחפושת פורימית.

"לעומת זאת, לורודות שבינינו, צבעי הנאון חזקים מידי ויוצרים קונטרסט גדול מידי ביחס לצבעוניות האישית. לקבוצה זו הייתי ממליצה לבחור פריטי לבוש (אלו הקרובים לפנים: חולצות, עליוניות), דווקא בצבעי הפסטל המעודנים יותר המשתלבים באופן הרמוני המשלים את הצבעוניות האישית הורודה.

"כל אחת יכולה לבחון ולהתאים פריט זה או אחר לצבעים הנמצאים אצלה בארון ולשלבם כצבע חדש למלתחה חדשה הקיץ".

וכמובן, "הכול תלוי במינון הנכון, בשילובים המעניינים, ובסטיילינג האישי המיוחד אותו תבחרו ללבוש, והכול על פי מבנה הגוף, הגזרות המתאימות ושילובי הצבעים הנלבשים מול הצבעוניות האישית של כל אחת מאתנו".

זקוקים לעזרה?

יש לכן שאלות נוספות? רוצות טיפים אישיים? ואולי בארון הבגדים נמצאת חנות שלמה שפשוט אין לך מושג איך יוצרים שילובים חדשים בצרוף אביזרים? כל זאת ועוד, אשמח לתת ביום סטיילינג אישי.

יום כיף עם סטייליסטית, כרעיון מיוחד למתנת יום הולדת לאימא או חברה, לגילאי העשרה ולגילאי הזהב, מתנה שונה ומיוחדת בעלת אופי אישי, לאחר שמיצינו את הספא, המסעדה, או חולצה עם פתק החלפה.

אורית תשמח להכיר אתכן ואת ארון הבגדים שלכן (באזורי המרכז), לדעת לנפות פריטים שאינם הולמים, לדעת לשדרג ביגוד על ידי עצות לעיצוב מחדש, תוספות של אביזרים ובנייה מחודשת של הופעות לבוש מהמלאי הטוב שבארון בתוספת רשימה מומלצת לקניות חכמות להמשך.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד