י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רהיטים צבעוניים: הלהיט שסוחף את העולם

צבעוניות מחלחלת בנו אושר, את זה כבר כולם יודעים ואם אפשר להכניס קצת צבע לבית שלנו אז למה לא בעצם? בואו גלו על טרנד הצבעוניות החדש בעיצוב הבית ומה צריך לדעת לגביו

רהיטים צבעוניים: הלהיט שסוחף את העולם
רהיטים צבעוניים מעוצבים צילום: Roni Erlich

כאשר נכנס לחלל מסוים (למשל: משרד, מסעדה או מוסד) ונראה מסביבנו רהיטים צבעוניים ומדליקים עם אווירה חיה,  סביר להניח שקודם כל נאמר לעצמנו בפליאה "ואוו איזה יופי לאן הגענו" וכמובן עם זאת, יהיה לנו הרבה יותר נעים לשהות במקום משמח שכזה. לפיכך, לאחרונה אדריכלים ומעצבי פנים החליטו שאם בריהוט התעשייתי זה אפשרי, אז למה לא להכניס זאת גם לריהוט הביתי? לכן, בשנים האחרונות נכנס הטרנד של שילוב הצבעים לעיצוב הבית בעולם, ולאט לאט ניתן לראות את זה גם כאן בארצנו.

אילו סוגי רהיטים ניתן להכניס בהם צבע?

למעשה כל סוג של ריהוט אפשר להכניס בו צבע מיוחד, בין אם זה בריפוד של הרהיט או בתהליך הצביעה שלו. הבחירה יכולה להיות מהצבעים הסטנדרטיים של לבן, חום, שחור ועד טורקיז, אדום, כתום וכל צבע "נועז" אחר שתרצו. בין אם זה לסלון או בין אם זה לפינת אוכל שלנו. חשבו על זה כך: דירה המורכבת מפינת אוכל מעץ עם גוון אפור, מסביב לדלפק במטבח ישולבו מספר יחידות של כסאות בר בצבע חרדל עם רגלי מתכת בציפוי ניקל, הסלון יהיה מרופד בד בצבע טורקיז, והמזנון בצבע עץ אלון וכך הלאה - כל רהיט בצבע אחר. נשמע לכם מוזר? בשבילנו (ובשביל כל האדריכלים והמעצבים שהכניסו את הטרנד הזה) זה פשוט מדהים ויוצר שילוב משגע ומיוחד של צבעים בביתנו, מה שבטוח ששמחה ואור זה יכניס אלינו הביתה.

כסאות בר צבעוניים - קרדיט: Elad Ben-Moshe

האם יתכן מספר גווני צבע בפריט ריהוט אחד?

בווודאי שזה אפשרי ואפילו פופולארי. ישנם המון פריטי ריהוט עם מספר צבעים. למשל, ספות עם ריפוד בצבע מסוים והרגליים בצבע אחר. גם בתחום הכיסאות, ניתן לראות שילובים של ריפוד או פלסטיק בצבע מסוים עם רגלי עץ או מתכת בצבע אחר. בעיצובים המודרניים של פינות האוכל ניתן לראות שילוב של פלטה קרמיקה עם רגלי עץ או מתכת שחורות כך שמתקבל שילוב של צבעים וכך גם כאן אפשר למצוא דרך לשלב צבעים ברהיט מסוים אחד ספציפי.

איך ניתן להתאים בצורה נכונה את הצבעים בין הרהיטים השונים

אם אתם בעלי חוש עיצובי, סביר להניח שזה לא אמור להוות לכם בעיה כלשהי. אחרת, ניתן לפנות לאדריכל או מעצב פנים ולקבל ייעוץ. כמובן לפני בחירת הרהיטים יש צורך לחשוב על תיאום נכון בין הצבעים של הרהיטים שלנו. אם נחליט שאנחנו רוצים לשדר יוקרתיות, יהיה מומלץ עבורנו לבחור בגווני רהיטים של שחור, אפור או צבעים כהים אחרים ולוותר על הצבעוניות, שכן אלה הם צבעים המאפיינים ריהוט יוקרתי. לעומת זאת, אם נרצה אווירה חיה ומשמחת נבחר בצבעים עזים של תכלת, כתום, צהוב ובכך נכניס צבעוניות ושמחה לביתנו. בחירת הצבעים העזים תוביל לירידה ביוקרתיות של הבית, אך תכניס לנו עיצוב מודרני, חדיש עם אווירה כיפית יותר.

צבעוניות מושלמת עבור חדרי ילדים    

ילדים אוהבים מאוד צבעים ולכן שילוב צבעים רבים בריהוט חדר הילדים יכול לעשות אנרגיה טובה בחלל עבורנו ועבור הילד/ה, כי אין כמו להתעורר לבוקר צבעוני. כמו כן, שילוב רהיטים צבעוניים בחדר הילדים יתרום רבות לעיצוב של החדר וישדרג מאוד את החלל. לעומת רהיטים צבעוניים בסלון ובחלל הבית עצמו, תמיד היה נהוג לשלב צבעוניות בחדרי הילדים וכמעט בכל חנות המתעסקת בתחום הזה, נוכל לראות שם פריטים ורהיטים צבעוניים.

היכן ניתן לרכוש רהיטים צבעוניים?

לאחרונה, בעקבות הטרנד החם של הריהוט הצבעוני, ניתן לראות ביותר ויותר חנויות רהיטים את פריטי הריהוט הצבעוניים המדליקים - כסאות, פינות אוכל, ארונות, סלונים וכל פריט עיצובי אחר יש כיום בכל מיני צבעים. כמובן, לא כל חנות תוכל לספק לכם את זה. למשל רהיטי יוקרה ימנעו מכל הצבעים העזים האלה וישתדלו לשמור על קו השחור, אפור והצבעים הכהים. לעומת זאת, בחנויות מעצבים תוכלו לראות יותר צבעים מיוחדים, במיוחד בחנויות המקפידות על הטרנדים של תחום עיצוב הבית שהוצגו במגוון תערוכות הריהוט בעולם. אם אתם מתעניינים בכיסאות או פינות אוכל צבעוניים, המלצתנו לרכוש ישירות מיבואנית הרהיטים - טיב העץ המתמחה בעיקר בייבוא ושיווק של רהיטים צבעוניים.

כסאות מעוצבים - קרדיט: Elad Ben-Moshe

עיצובים ריהוט ריהוט בית צבעוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד