י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שירת חייה: אילנה עדני • לנשים בלבד

זמרת, שדרנית וכוכבת במופעים מרגשים • הכירו את אילנה עדני, זמרת חרדית שהוציאה לאחרונה את הדיסק 'שירת חיי' • אילנה: "מודה לאלוקים על הזכות שניתנה לי לשמח אלפי נשים"

אילנה עדני בהופעה
אילנה עדני בהופעה



די נדיר לפגוש 'זמרת חרדית'. בהתאם לכך הופתעתי כשהגיע לידי הדיסק 'שירת חיי' של אילנה עדני. מתברר שאילנה גם מוזמנת למופעים בכל רחבי הארץ, מלווה בלהקת נשים ובמצגת מולטימדיה, תפאורה ותלבושות מעוצבות.

במהלך המופע סוחפת אילנה את הנשים, שרה, רוקדת ומספרת את סיפור החיים האישי שלה. לדבריה, מדובר ב"קידוש שם שמים". אילנה משלבת בהצלחה בין עבודתה בתקשורת החילונית (רדיו 91 FM) לבין הקריירה המוסיקלית שלה בעולם הדתי והחרדי. "שילוב מעניין זה, מניב פירות נפלאים של קדושה ואחדות, ומביא עמו הערכה ופרגונים רבים", אומרת לי אילנה.

אילנה נולדה בירושלים בשנת 1982 לבית משפחת באבאיוב. בעברה הייתה עיתונאית במקומונים, ברדיו 'פארוויה' 89.1, כתחקירנית ומפיקה בערוץ התכלת ועוד.

כיום היא אם לשלושה ילדים, עיתונאית, מפיקה ועורכת תוכניות ברדיו 'לב המדינה' ומנסה להגשים את חלומה מאז נולדה: לשיר, לשמח ולרקוד. "אני עושה זאת על פי ההלכה, בקרב נשים בלבד, בהתייעצות ובהדרכת גדולי ישראל", היא מבהירה.

"השירה היא אחת המעלות הגבוהות בעבודת הבורא. תודה אלוקים שזכיתי לעבוד אותך בשמחה ולקדש שם שמיים – בעולם התקשורת ובהופעות שבהן אני משמחת בס"ד אלפי נשים", היא מסיימת את דבריה הנרגשים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד