ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

בזק מציעה שדרוג חינם ל-20 מגה אך אחרי שנה המחיר עולה ל-140 שקל

מבצע חדש של בזק מציע ללקוחות לשדרג את מהירות הגלישה ללא תוספת תשלום. עם זאת, למבצע כמה סעיפי אותיות קטנות: הוא מחייב רכישת ראוטר חדש ותשלום-זיכוי שעלול לעלות למשדרגים ביוקר

  • כ"ב שבט התשע"ב
צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

בזק הודיעה לפני זמן קצר על מבצע חדש, במסגרתו יוכלו כל לקוחותיה לשדרג את מהירות הגלישה שלהם ל-20 מגה-ביט, ללא תוספת מחיר כלשהי, למשך שנה. לקוחות משדרגים ימשיכו לשלם את מחיר חיבור ה-ADSL הנוכחי שלהם. המבצע החדש ילווה בקמפיין של החברה בכיכובו של גידי גוב, תחת הכותרת, "ישראל עוברת לסטנדרט מהירות חדש - 20 מגה".

אלא שיש למבצע גם אותיות קטנות: על מנת להתחבר למהירות 20 מגה הלקוח צריך להצטייד בראוטר חדש שתומך בטכנולוגיית VDSL. הראוטר החדש ניתן ללקוח במודל של חיוב-זיכוי: 24.90 שקל לחודש. ברם, אחרי 12 חודשים הלקוח יעמוד בפני צומת: או לעבור לשלם את המחיר המלא של החבילה, 140 שקל לחודש, או לחזור למהירות המקורית שלו, אך אז יופסק החיוב-זיכוי על הראוטר והלקוח יחויב עליו בסכום של 300 שקל. בבזק טוענים שיתכן כי בעוד שנה יהיה מבצע חדש שאליו יוכל הצרכן לעבור. יש לציין כי לקוח המשדרג ל-20 מגה בתשתית יצטרך לשדרג במקביל גם את החבילה אצל ספקית האינטרנט שלו. עם כזאת, כיום גם HOT וגם 018 אקספון מציעות חיבור אינטרנט במחיר קבוע - לכל מהירות.

במקביל להודעה לעיתונות על המבצע, חושפת בזק נתונים על הצטרפות הגולשים בישראל למהירויות גלישה גבוהות: "מנתוני החברה עולה כי כבר היום כחצי מיליון לקוחות (כ-42% מלקוחות החברה) גולשים בפועל במהירויות גלישה הגבוהות מ-10 מגה, זאת כשלוש שנים בלבד מאז החלה בזק את פריסת הרשת החדשה. מעל 530 אלף לקוחות, כמחצית מלקוחות האינטרנט של החברה, שדרגו את מהירות הגלישה שלהם ב-2011 בלבד. קצב החבילה הממוצעת בבזק עומד היום על כ-7 מגה-ביט לשנייה, זאת לעומת 2.7 מגה ביט לשנייה בתחילת פריסת הרשת. הצפי הוא שעד סוף השנה קצב הגלישה הממוצע יגיע ל-10 מגה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד