י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סופ"ש נדיר במלון כינורות הסתיים בטעם של עוד

בשבת האחרונה נחגג ברוב פאר והדר אירוע 'סופ"ש נדיר 1' במלון 'כינורות' בטבריה לציון שנה להקמת המלון • האירועים כללו הופעת זמר ענקית, רחצה לילית, חגיגת בשרים ואירוח כיד המלך

סופ"ש נדיר במלון כינורות הסתיים בטעם של עוד
סופ"ש במלון כינורות צילום: חיים טויטו

בסוף השבוע האחרון, נחגג ברוב פאר והדר אירוע חסר תקדים שנערך לרגל מלאת שנה להקמת מלון 'כינורות' בטבריה. האירוע המיוחד שהחל ביום חמישי ונמשך עד למוצאי שבת כלל הופעת זמר מיוחדת בליל שישי, רחצה בחמי טבריה, שייט ביום שישי ושבת שנחגגה לעילא ולעילא בליווי בפרקי שירה וחזנות והרצאות ושיעורים.

מלון כינורות נוסד על ידי איש העסקים ר' ירחמיאל פרל מבעלי מלון אריסטוקרט בבני ברק. זהו המלון הראשון בצפון המותאם במשך כל השנה למגזר החרדי בכשרות המהודרת של העדה החרדית. לצד ההקפדה על הכשרות והאופי החרדי, לא ויתרו במלון על הרמה ומספקים שירות המתחרה עם המלונות היוקרתיים ביותר בארץ ובעולם.

המקום נרכש לפני שנה וחצי ועבר שיפוץ יסודי בהשקעה של 15 מיליון שקלים. המלון כולל כ-120 חדרים, 4 אולמות ובריכה. בקרוב צפויים להיפתח בשטח המלון מקווה מהודר וכן בריכת מים טרמו-מינרליים וכן אולם נוסף ומפואר לאירועים וכנסים.

שרשרת האירועים החלה ביום חמישי אחר הצהריים, לאחר שאורחי המלון השתכנו בחדריהם נערכה קבלת פנים מלכותית בליווי כנרים, ולצידה חגיגת בשרים ענקית כמיטב המסורת היהודית כשלאורחים הנכבדים הוגשו מיטב הבשרים מבית 'וול - דאן' בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית.

האירוע המרכזי החל בשעה 20:00 בהיכל 'יד שטרית' המכיל כ -1,000 מקומות ישיבה עם הופעת ענק של גדול הזמר החסידי ליפא שמעלצר, לצד אמן הרגש זאנוויל וינברגר, הוא תזמורתו המורחבת של המאסטרו יהודה גלילי עם 18 כלים ומקהלת 'מלכות'.

את אירועי היום חתמה רחצה לילית לגברים בחמי טבריה כשלצד בריכות המים המהבילות הוגשו לאורחי המלון וכן לאלה שהזמינו כרטיסים להופעה, כיבוד בשרי עשיר מבית 'וול-דאן', עד השעות הקטנות של הלילה.

ביום שישי נהנו אורחי המלון מארוחת בוקר יוקרתית ולאחר מכן יצאו ל'שייט' ייחודי במינו במימי הכנרת בליווי מקהלת מלכות. מיד בשובם חזרה למלון המתינה להם סעודת טועמיה ממיטב המאכלים בית כינורות.

השבת התקיימה ברוב פאר והדר עם סעודות גורמה ובשרים משובחים לצד הרמוניה של שירים ונעימות מפי ענק הזמר החסידי ליפא שמעלצר לצד אמן הרגש זאנוויל וינברגר, ומקהלת 'מלכות' כאשר איש ירושלים ישראל גליס ריתק את המשתתפים בסיפוריו הייחודיים. אורחי המלון הודו מקרב לב להנהלה והצוות המסור על האירוע הייחודי אותו חוו ואשר השאיר בפיהם טעם של עוד. "אין ספק שגם את החופשה הבאה נערוך כאן בכינורות", אמרו.

על הסופ"ש המיוחד עמלו במשך חודשים אנשי צוות מטעם מלון 'כינורות', כשאת ההסופ"ש המיוחד הפיקו חברת ההפקות 'צבעים' בניהולם של ישראל נאבול ומני לרר. על מערך הפרסום והיח"צ הופקד משרד הפרסום 'שחור ולבן' שמלווה את המלון מיום היווסדו. על הצד הקולינרי היו אמונים חברת 'וול-דאן', בנוסף לשף המלון מאיר איפרגן שעמד מאחורי סעודות השבת המיוחדות.

יוסי פרל, מנכ"ל המלון, אמר בנאומו במהלך ההופעה כי, "היום אנו חוגגים לא רק שנה למלון כינורות, אלא גם את המהפכה שחולל המלון בציבור החרדי ואשר כבר הפך למודל לחיקוי למלונות אחרים".

מחברת 'צבעים' הפקות שהפיקו את הסופ"ש אמרו כי "אירועי הסופ"ש עברו בהצלחה רבה בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל של כל הגורמים המעורבים.

מדובר בתכנון ארוך ומורכב שלקח מספר שבועות. לסיכום הכנסנו הרבה צבע לעולם האירועים החרדי ובסופ"ש הנפלא הזה, היה שווה את המאמץ"

כינורות מלון כינורות שבת מוזיקה חסידית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!