י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר שהמגעים התפוצצו

הרב ליאור לראשי עוצמה יהודית: "תרוצו לבד"

הרב דב ליאור לראשי עוצמה יהודית: "במידה וניסיונות האחדות לא מצליחים עליכם לרוץ לבד כדי להציל את עשרות אלפי הקולות של מצביעי עוצמה" • בן גביר: "נהיה הפעם הפתעת הבחירות"

הרב ליאור לראשי עוצמה יהודית: "תרוצו לבד"
הרב ליאור עם תלמידיו צילום: קובי גדעון, פלאש 90

הרב דב ליאור, מגדולי רבני הציונות הדתית, הורה אמש (שני) לראשי עוצמה יהודית כי במידה וניסיונות האחדות אינם מצליחים עליהם לרוץ בריצה עצמאית וזאת כדי להציל את עשרות אלפי הקולות של עוצמה. 

אמש נחשף למעשה כי בבית היהודי גוברים קולות המתנגדים לחיבור מפלגות הימין וגם יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ הודיע במהלך היום כי הוא אינו סבור שיש  לצרף את אנשי עוצמה לחיבור וכי אנשי עוצמה מתאימים לליכוד של אורן חזן וצחי הנגבי. 

בשעת לילה מאוחרת שיגר הרב ליאור מכתב בו הוא כותב כי יש לעשות מאמץ לחבור לסיעות מציבור שומרי התורה והמצוות כדי להגדיל את הכוח של הנציגות בכנסת. אולם במידה וניסיונות האחדות לא מצליחים עליכם לרוץ לבד כדי להציל את עשרות אלפי הקולות של מצביעי עוצמה נאמני ארצנו הקדושה".

גורם בעוצמה יהודית אומר הבוקר כי:"מתוך אחריות ורצון שהשמאל לא  יעלה ותהיה נציגות של מפלגה ציונית דתית בכנסת הקרובה, ניסינו בכל דרך להגיע לאיחוד וחיבור,ויתרנו על תפקידים והתפשרנו על מקומות והכל כדי להצליח ליצור מפלגה ימנית גדולה מימין לליכוד".

"אלא שלצערנו כל מאמצנו נתקלו בחומה בצורה של התנשאות ופוליטיקאים חסרי אחריות. לצערנו מירב הסיכויים גם הבית היהודי וגם האיחוד הלאומי לא יעברו בבחירות הקרובות את אחוז החסימה ודחיית היד שהושטנו מזכירה את הפיצול שהיה בשנת 92 שבזכותו הוקמה ממשלת שמאל".

מעו"ד איתמר בן גביר נמסר: "המגעים התפוצצו. סמוטריץ והרב רפי פרץ לא רוצים אותנו בחיבור ומתפלל שהם יעברו את אחוז החסימה בבחירות הקרובות. עוצמה יהודית, מתוך אחריות לקולות, רצה קדימה ותהיה הפתעת הבחירות. חייבים עוצמה יהודית בכנסת".

הרב דב ליאור איתמר בן גביר עוצמה יהודית אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד