י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

חיזוק בטחוני: ראשי משרד הביטחון סיירו ב"דורות עילית"

לאחר ביקור שר השיכון ובכירים חרדיים במקום: ראשי משרד הביטחון מאגף ההתיישבות ערכו סיור מקצועי בשטח העיר "דורות עילית" • אנשי המשלחת דנו בהצעות ודרכי פעולה לקידומה של העיר מכל הבחינות

חיזוק בטחוני: ראשי משרד הביטחון סיירו ב"דורות עילית"
ראשי מערכת הביטחון בסיור צילום: יח"צ

חיזוק בטחוני: ראשי משרד הביטחון האמונים על ההתיישבות ערכו סיור מקיף בשטח העיר החרדית החדשה "דורות עילית" שבמערב השומרון. אל הסיור התלוו הנהלת מועצה אזורית שומרון, וכן משווקי הקרקע מחברת "אפיקים רוזנטלר".

בכירי משרד הביטחון סקרו את השטח המיועד לבניה והתרשמו מהקרבה הגיאוגרפית למרכז גוש דן. יועץ שר הביטחון לענייני התיישבות הדגיש את החשיבות הביטחונית של המיקום - רכס הרים המחבר בין שני הצירים המרכזיים - ציר 5 וציר 55, ומיקומו הגבוה החולש על כל גוש דן ואזור נתב"ג. אנשי המשלחת דנו בהצעות ודרכי פעולה לקידומה של העיר מכל הבחינות.

לפרטים נוספים היכנסו לכאן>>>

מר דוידי בן ציון, סגן ראש המועצה האזורית שומרון, דיבר על החשיבות הגדולה של הקמת העיר החדשה "דורות עילית" הן מבחינת שטחה הגדול של העיר המתעתד להכיל אוכלוסייה רבה, והן מצד פתרון מצוקת הדיור עבור הציבור החרדי, המשווע לדיור מוזל במרכז הארץ. בסיום הסיור, נטעו המכובדים עצי זית במקום לחיזוק האחיזה בקרקע, והביעו תקווה כי חזון העיר החדשה יתגשם מהרה.

ביקור זה מצטרף לביקור שר השיכון יואב גלנט יחד עם נציגים חרדיים בשטח "דורות עילית", לפני כחצי שנה. בסיור זה התרשם השר גלנט מהמיקום האסטרטגי של העיר ואמר: "בעז"ה אנחנו נקים כאן ישוב גדול. זו הולכת להיות עיר חרדית ומי שבחר את המקום המדהים ברכס ההרים הזה ידע למה".

כזכור, תקציב תכנית האב של משרד השיכון לתכנון העיר אושר לאחרונה מהר מהצפוי. מדובר בתקציב בהיקף של מיליוני שקלים, של התכנית עליה שקדו במשותף הצוות המקצועי במשרד השיכון בשיתוף פעולה עם צוות התכנון של דורות עילית, אשר נותן בין השאר פתרון תכנוני מפורט עבור דרכי הגישה לעיר החדשה. אישור תקציב התכנית בתוך 11 חודשים בלבד מאז תחילת השיווק הוא דבר חסר תקדים בחברות דומות להשקעה בקרקעות, ומהווה עדות מוחשית להכרה של ממשלת ישראל, בחשיבות "דורות עילית" כעיר מגורים ממשית עבור הציבור החרדי.

לפרטים נוספים היכנסו לכאן>>>

פרויקט "דורות עילית" מתוכנן על קרקע פרטית הממוקמת בין אלקנה למעלה שומרון. היא נרכשה ע"י יזמים חרדים כפתרון למצוקת הדיור החמורה השוררת במגזר החרדי. מדובר בקרקע במיקום מרכזי במזרח גוש דן (כ-25 דקות נסיעה מבני ברק), בעלת חשיבות אסטרטגית גבוהה המשקיפה על הערים פתח תקווה, ראש העין, אלעד, כפר סבא ואף לשדה התעופה בן גוריון.

נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-395-2826 

נדל"ן עיר חרדית חדשה דורות עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד