י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

היכן וכיצד כדאי לקנות סלולרי חדש?

הטלפונים הסלולריים החכמים הם כבר חלק בלתי נפרד מהחברה, ואפילו במרבית החברות הדתיות והחרדיות לרוב עשרות אחוזים מהאוכלוסייה הבוגרת מחזיקים בסלולרי ישן או בסמארטפון • הסלולריים נכנסו לחיים של כולנו ומשפיעים עליהם במגוון דרכים, ובין אם נרצה בכך ובין אם לא – אנחנו מתרגלים להשתמש בהם באופן יומיומי ולחיות איתם

היכן וכיצד כדאי לקנות סלולרי חדש?
מכשירים סלולרים צילום: אתר פוטוליה

הטלפונים הסלולריים החכמים הם כבר חלק בלתי נפרד מהחברה, ואפילו במרבית החברות הדתיות והחרדיות לרוב עשרות אחוזים מהאוכלוסייה הבוגרת מחזיקים בסלולרי ישן או בסמארטפון. הסלולריים נכנסו לחיים של כולנו ומשפיעים עליהם במגוון דרכים, ובין אם נרצה בכך ובין אם לא – אנחנו מתרגלים להשתמש בהם באופן יומיומי ולחיות איתם.

עבור כל מי שמשתמש בטלפון חכם, החלפה של טלפון זה (הנדרשת אחת לתקופה מפני שהמכשירים מתקלקלים או הופכים מיושנים ולא פועלים כראוי) – היכן וכיצד מומלץ לרכוש את הסלולרי הבא?

מוכר אמין ואחריות מקורית

חשוב להכיר כי בכל עיר בישראל ניתן למצוא כיום אינספור חיקויים ו/או מכשירים משומשים ופגומים אשר מוצגים לנו כחדשים, ועולים בהתאם. רכישה של סלולרי משומש ופגום מתוך מחשבה כי מדובר בסלולרי חדש או לפחות במכשיר תקין ובמצב טוב, עלולה פעמים רבות להסתיים במפח נפש משווע.

מכשירים אלו יקרים יחסית, כאשר מחירו של סמארטפון חדש של אחת היצרניות המוכרות והמובילות בתחום עשוי בקלות להגיע לכמה אלפי שקלים. ניתן כמובן למצוא דגמים זולים יותר, כמו גם מכשירים ישנים ומשופצים אשר פועלים בצורה טובה יחסית, אך מקרים אלו נדירים יותר. לרוב, רכישת סמארטפון חדש במחיר נמוך באופן חשוד, משמעותה כי מוכרים לכם חתול בשק – מכשיר שלא באמת ייתן לכם את מה שאתם מצפים ממנו ויגרום לכם להוציא עוד כסף על רכישת מכשיר חדש בעוד כמה חודשים מהיום.

לכן, דרך הפעולה המתבקשת בעת רכישת סלולרי חדש היא לחפש אחר מוכר אמין, עליו ניתן לסמוך. זה יכול להיות בחנות הקרובה לביתכם, באחת מרשתות הסלולר הגדולות או אפילו באינטרנט (לכך נגיע מיד).

על מנת לוודא כי אתם עושים עסקה טובה ומשתלמת באמת עבורכם, כדאי להקפיד על האחריות שמגיעה עם המכשיר. רק אחריות יצרן מקורית, או אחריות רשמית מטעם היבואן, יבטיחו כי אתם רוכשים מכשיר איכותי, ושאם לא – תפוצו על כך ללא הוצאה נוספת. לכן, בדקו את פרטי האחריות ואת האותיות הקטנות, וודאו כי אתם מקבלים אחריות מלאה ומקורית למשך כמה שנים לפחות.

גם האינטרנט יכול להוות מקור אמין – קניית סלולרי ברשת

למרות שרבים חוששים מקניות באינטרנט, בפועל ישנן דרכים להבטיח כי הרכישה שאתם מבצעים אונליין תהיה בטוחה ואמינה, לא פחות מאשר רכישה בחנות השכונתית.

על מנת להבטיח שאתם רוכשים סלולרי איכותי ממקור אמין ברשת, כדאי קודם כל לשים לב לאתר ממנו רוכשים – האם מדובר באתר גדול ומוכר עם הרבה ביקורות של לקוחות? האם מדובר באתר המייצג חנות, חברה או רשת גדולה ומוכרת? במידה וכן, מדובר בקנייה בטוחה (גם כאן – חשוב להקפיד על אחריות מלאה ומקורית!). במידה ומדובר באתר קטן ולא מוכר, ובמיוחד כאשר המחירים נמוכים בצורה מחשידה, כדאי להטיל ספק ולהמשיך בחיפושים...

להתרשמות מדגמי מכשירים סלולריים החדשים בשוק היכנסו לקטלוג סלולרי באינטרנט

סלולר מחירים חנויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד