י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מרד במפלגה הליטאית • פרסום ראשון

דרמה באלעד: שני נציגי 'דגל' חברו לפרוש • האיום: "ננקוט צעדים"

אחרי שההצבעה על התקציב נפלה פעם אחר פעם, מתחוללת דרמה של ממש בעיריית אלעד • אישור התקציב עלה להצבעה, ושניים מחברי המועצה מטעם 'דגל התורה' חברו לראש העיר ישראל פרוש והצביעו בעד אישור התקציב • ב'דגל' זועמים: "ננקוט בצעדים נגד העורקים" | צפו

דרמה באלעד: שני נציגי 'דגל' חברו לפרוש • האיום: "ננקוט צעדים"
ישראל פרוש צילום: אהרן קרון, פלאש 90

דרמה של ממש בעיר אלעד: לאחר שהפילו את התקציב בהצבעות הקדומות, שניים מנציגי דגל התורה המקומיים חברו לראש העיר ישראל פרוש ותמכו בתקציב העירוני.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי שניים משלושת חברי המועצה מטעם דגל התורה, משה ברדוגו ואיסר שפירא, תמכו בהעברת התקציב, למרות הגוש הפוליטי שהוקם ונמצא בכפיפות לרבני המפלגה בעיר, שהורו שלא לתמוך בתקציב.

בכך העבירו חברי המועצה את התקציב שעלה הערב (רביעי) להצבעה בפעם השלישית, וזאת לאחר שפרוש היה בסכנה של מועצה לעומתית וועדה קרואה שהיתה יכולה לסכן את מעמדו כראש העירייה.

ככל שנודע ל'בחדרי חרדים', הנציגים לא קיבלו אישור למעשה מוועדת הרבנים שהוקמה בעיר, ובה חברים הגר"י סילמן והגר"י פרידמן, שהורו לחברי המועצה להתנגד ולהפיל את התקציב.

חבר מועצת העיר משה ברדוגו מסר ל'בחדרי חרדים': "פעלתי כל הזמן בהוראת גדולי ישראל".

במפלגה הליטאית זועמים על החלטת חברי המועצה למרוד, ומ'דגל התורה' נמסר: "ננקוט בצעדים נגד העורקים".

מלשכתו של חה"כ אורי מקלב נמסר ל'בחדרי חרדים': "אנחנו לא יכולים להתייחס למה שקורה באלעד היות והנושא נמצא בבירור אצל רבנים וגדולי ישראל".

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי אתמול נועדו צוותי המו"מ של דגל התורה וש"ס אותם ייצג שבתאי מרקוביץ, עם נציגו של ראש העיר ישראל פרוש משה וינשטוק, שהעביר לידיו את רשימת הדרישות המשותפות כשהם ממתינים לקבל תשובות ולקבוע ישיבה נוספת.

אלעד ישראל פרוש דגל התורה משה ברדוגו שפירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד