י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מאחורי הקלעים של המרד

נחשף: הנציגים באלעד פעלו בהוראת הגר"ד

מאחורי הקלעים של המהלך הדרמטי בעיר אלעד: נכדו של ראש ישיבת סלבודקה הגר"ד לנדו חושף כי סבו, הוא זה שהתיר לנציגים החרדים להצביע בעד התקציב, זאת בכדי להציל את ראש העיר ישראל פרוש | הוראתו של הגר"ד לנדו הגיעה לאחר שקבוצת עסקנים התייעצה עמו 

נחשף: הנציגים באלעד פעלו בהוראת הגר"ד
הגר"ד לנדו צילום: שוקי לרר

בעוד 'דגל התורה' הרשמית שותקת ומסרבת להגיב לדרמה שהתרחשה הערב בעיר אלעד, נכדו של ראש ישיבת סלבודקה הגר"ד לנדו חושף כי סבו, הוא זה שהתיר לנציגים החרדים להצביע בעד התקציב, זאת בכדי להציל את ראש העיר ישראל פרוש.

בימים האחרונים, עלו מספר פעמים קבוצת גבאים מטעם 'דגל התורה' וגם כאלו המזוהים עם שלומי אמונים, לביתו של רה"י הגר"ד לנדו, שבסופו של דבר הכריע היום בצהרים כי לתמוך בתקציב.

אמש התבטא ראש הישיבה למקורבו כי "הדבר החשוב זה הצרכים של הקהילות, יותר מהאינטרס של המפלגה".

במרכז הדיונים טענו גבאי הקהילות כי מטרת בכירי דגל וש"ס שעומדים מאחורי הקלעים כי הם לא מנסים לפתור את הנושא אלא להביא את העיר לפיצוץ ולוועדה קרואה.

בביתו של הגר"ד לנדו אומרים ל'בחדרי חרדים', כי מצידו של פרוש הועברו מסרים כי באם דגל התורה תגיע למו"מ בנפרד מש"ס הרי שהוא ידאג לצורכי הקהילות.

נציין כי ההוראה החד משמעית של הגר"ד לנדו, הגיעה לאחר שקבוצת עסקנים וגבאי קהילות הגיעו למעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, שהפנה אותם לראש ישיבת סלבודקה בכדי שיכריע בנידון.

רמז לנושא היה ניתן לראות בתחילת השבוע. 'בחדרי חרדים' חשף ציטוטים של חה"כ אורי מקלב, בעת שישב עם ראשי קהילות דגל התורה באלעד, ורמז כי ההסכם שנשחף ב'בחדרי חרדים' קודם הבחירות לא בתוקף שכן הוא היה נחתם וסוכם במקרה ופינדרוס ייבחר לראשות העיר.

דגל התורה אלעד ראש הישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד