ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"כמוהל לא יכולתי להמשיך"

ויהי לפלא: הרבי סיפר אמש על התאונה שעבר

חסדי השם כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו: הרבי מויז'ניץ חשף לחסידיו באורח פלא את את ההתרחשויות בתאונה הקשה שעבר בדרכו לבני ברק ודיבר על הניסים שנעשו לו | "אם הייתי מוהל, לא הייתי יכול להמשיך להיות מוהל לאחר התאונה", אמר האדמו"ר

ויהי לפלא: הרבי סיפר אמש על התאונה שעבר
הרבי מויז'ניץ בוועידת אגודת ישראל צילום: שוקי לרר

השבוע מציינים בחסידות ויז'ניץ את "יום ההצלה" של האדמו"ר מויז'ניץ, שניצל מתאונה קשה בחודש אדר א' תש"ס בעת שנסע בכביש ירושלים - תל אביב במוצאי שבת בדרכו חזרה מתפילה בכותל המערבי והשתתף בשמחת הפאר-שפיל בתולדות אהרן - טאהש. 

בשבת האחרונה, בעת הטיש שערך, הרבי ביקש לשיר "חסדי השם כי לא תמנו" ואז, באורח פלא, הרבי בחר לגולל בפני המוני החסידים את סיפור התאונה ממנה ניצל בחסדי שמים.

וכך סיפר: "זה היה בשעה: 12:30 בלילה, ולא יכלו להתקשר לאבי בגלל שהיה כבר לילה, אז התקשרו לדודי במונסי, להזכיר לו את השם. למחרת בבוקר, מיד התקשרו לעדכן את אבי, והיה ממש ניסים גדולים". 

הרבי המשיך: "אני זוכר, שהאצבע הגדולה של היד שלי, פשוט נתלתה באוויר, ובדקה האחרונה, תפרו לי את זה, והפטיר: אם הייתי מוהל, לא הייתי יכול להמשיך להיות מוהל". 

סיפורו של הרבי עורר התרגשות גדולה מאוד בחסידות, וכעת, יממה לאחר הסיפור, דווח על התאונה הקשה והמזעזעת בכביש 443, ודבריו של הרבי היו לפלא. 

 

חסידות ויז'ניץ חסדי ה'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד