י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
האם הרמטכ"ל לשעבר שיקר?

תעלומת ארבעת הסנטימטרים שנוספו לגנץ

הראיון הראשון של גנץ כבר מתחיל לסבך אותו: במהלך הראיון סיפר גנץ כי גובהו האמיתי עומד על 1.91, בעוד שבדף הפייסבוק הרשמי שלו פירסם כי גובהו עומד על 1.95 • לאיזה בני גנץ להאמין?

תעלומת ארבעת הסנטימטרים שנוספו לגנץ
גנץ ואנשי "חוסן לישראל" בשוק של ראשון לציון צילום: פלאש 90

בראיון הראשון שנתן בני גנץ בסוף השבוע האחרון הוא התייחס גם לגובהו יוצא הדופן, שמעורר עניין במערכת הבחירות; אלא שמתברר כי גנץ הציג נתון שעומד בסתירה לנתון אחר שהציג לגבי גובהו רק לאחרונה.

סופר "ידיעות אחרונות", חנוך דאום, שערך עם גנץ את הריאון הראשון, תיאר: "כשנכנסתי לביתו של גנץ בראש-העין סיפרתי לו שקראתי שהוא בכלל היה 1.80 וזו הקרן החדשה שהוסיפה לו 15 סנטימטר".

את הדברים אמר דאום בציניות המרמזת על אנשי הימין הממהרים להכתיר אותו כאיש שמאל; אולם התשובה של גנץ הייתה רצינית לחלוטין: "גנץ טען שגובהו עומד על 1.91 ומשום מה הוסיפו לו בעיתונות 4 סנטימטר", סיפר דאום.

תעלומת ארבעת הסנטימטרים. גנץ בשוק ראשון לציון. (צילום: פלאש 90)

עד כאן הכל טוב ויפה. אלא שמתברר כי רק לאחרונה בקמפיין הבחירות שלו הציג גנץ נתון אחר לגבי גובהו; שאיך לומר - לא מתיישר עם הדברים שאמר בראיון.

היה זה באחד מסרטוני תעמולת הבחירות של "חוסן לישראל" שהפיץ גנץ בחשבון הפייסבוק הרשמי שלו ב-29.1.2019, ערב נאומו הראשון - שם נכתב הסלוגן הבא: "יש אתגרים שרק מנהיגים בגובה 1.95 מטר מתמודדים איתם". 

סתירה בין הראיון הראשון לנאום הראשון. (צילום מסך מדף הפייסבוק של גנץ)

יצוין כי מהמטה של "חוסן לישראל" לא נמסרה תגובה.

אז מי הוסיף לו ארבעה סנטימטרים - העיתונאים או אנשיו ברשתות החברתיות? שמא הרמטכ"ל לשעבר לא מסתפק ב-1.91, שהיה צריך "להלוות" עוד כמה סנטימטרים? וכי זה לא מספיק כואב למתחרהו העיקרי, יאיר לפיד, שגובהו עומד רק על 1.74?

בני גנץ גובה שקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד