י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בתיעוד ?

נתניהו עקץ את מנדלבליט: "הנחיה מוזרה"

לאחר שמנדלבליט הנחה שלא להצטלם עם חיילים - רה"מ עקץ את היועמ"ש: "הנחיה מוזרה" • נתניהו אמר שבכל זאת יצטלם עם החיילים ויפרסם את התיעוד אחרי הבחירות • צפו בתיעוד

נתניהו עקץ את מנדלבליט: "הנחיה מוזרה"
רה"מ נתניהו צילום: מתוך הסרטון

כשבוע לאחר שהיועמ"ש לממשלה הנחה את ראש הממשלה ושר הביטחון כי הוא לא יכול לפרסם סרטוני בחירות ותמונות בהם מוצגים חיילי צה"ל, ראש הממשלה המריא הבוקר (שלישי) לבסיס חייל הים בחיפה - שם עקץ את היועמ"ש.

בסרטון שפרסם קודם המראתו במסוק הצה'לי אמר נתניהו: "אני עומד להמריא כאן מירושלים לבסיס חיל הים בחיפה והייתי מאוד רוצה לקחת אתכם פנימה לבסיס, אבל איזה הנחיה מוזרה - אי אפשר להצטלם עם חיילים".

ראש הממשלה תהה בהומור: "בעצם גם אני הייתי חייל, חייל ומפקד בסיירת מטכ"ל, אולי גם אסור לצלם אותי... לא יודע - יש להם כל מיני דברים מוזרים".

"אבל אגיד לכם מה אני כן רוצה לעשות", הוסיף נתניהו. "כשאני פוגש אתכם במדים אני כן הולך לצלם אתכם, להצטלם אתכם ואני רוצה לפרסם את זה אחרי הבחירות", הפתיע נתניהו.

ראש הממשלה הסביר: "יש שלי למעלה מ-2 מיליון עוקבים, רבים מהם מארה"ב, הודו וברזיל ואני רוצה שהם יראו אותנו יחד", ובכך רמז כי ההחלטה למנוע ממנו את פרסום התמונות היא לא לגיטימית.

כזכור, בשבוע שעבר אסר היועמ"ש על נתניהו ועל מועמדים אחרים לפרסם תמונות עם חיילים במשך כל תקופת הבחירות.

את הדברים הבהיר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, במסגרת עתירה לועדת הבחירות המרכזית.

בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד