י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא רוקד על הדם

ח"כ שמולי: "כואב לי על כבל. דיבר מדם ליבו"

המנצח הגדול בפריימריז במפלגת 'העבודה', ח"כ איציק שמולי מתייחס להפסד של איתן כבל ואומר: "גם כשהוביל מחלוקות - והוא הוביל, הוא דיבר מדם ליבו, זו תוצאה כואבת"

ח"כ שמולי: "כואב לי על כבל. דיבר מדם ליבו"
שמולי צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לא רוקד על הדם: יממה לאחר הפריימריז ב'העבודה' ולאחר דחיקתו אחורה של ח"כ איתן כבל - מתנגדו הבולט של יו"ר המפלגה אבי גבאי, המנצח הגדול שזכה במקום הראשון ח"כ איציק שמולי לא רוקד על דמו של כבל ומבהיר כי מדובר ב"תוצאה כואבת".

בדברים שאמר שמולי לרונן כץ ב'אחת בצהרים' ב'קול ברמה' הוא אמר: "כואב לי על ח"כ איתן כבל, הוא חבר ותיק ומוערך במפלגת 'העבודה'. גם כשהוביל מחלוקות - והוא הוביל, הוא דיבר מדם ליבו, זו תוצאה כואבת".

שמולי התייחס למצבה של המפלגה בסקרים ואמר כי "אנחנו בתקופה לא פשוטה והפריימריז יהוו נקודת מפנה", לדבריו, "לחברי המפלגה היה חשוב להשפיע על הרשימה שתהיה נבחרת איכותית. הנבחרת שלנו היא שילוב מנצח של צעירים וותיקים שכולם פייטרים. הפריימריז הן קו פרשת מים".

על ניצחונו האישי אמר שמולי ב'קול ברמה': "קיבלתי 90 אחוזים מהקולות וזה חסר תקדים", לדבריו, אחת הסיבות שקיבלתי תמיכה גדולה - היא בשל היכולת שלי להוביל מהלכים לטובת קהלים". עוד הוסיף כי "הפרטנרים הכי טובים שלי היו חברי הכנסת החרדים ששיתוף הפעולה שלי איתם היה מוצלח".

על השריונים של יו"ר מפלגתו אמר שמולי: "השריונים חייבים להיות כאלו שמזדהים ערכית עם מפלגת 'העבודה' וכאלו שיהיו בעלי משקל אלקטוראלי".

איתן כבל איציק שמולי מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד