י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מתקפת האיומים

"הטילים יכולים להגיע לשלוחות של איראן"

בתגובה לאיום מצד מפקד במשמרות המהפכה האיראנית, אומר ראש הממשלה "הטילים שלנו יכולים להגיע רחוק מאוד מול כל אויב, כולל השלוחות של איראן באזורנו" | אתמול הזהיר: "אם המשטר הזה יעשה את הטעות האיומה וינסה להחריב את תל אביב וחיפה, זה לא יצליח להם"

"הטילים יכולים להגיע לשלוחות של איראן"
נתניהו צילום: חיים צח לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום בבסיס חיל הים בחיפה ושיגר אזהרה לעבר האיראנים: "הטילים שלנו יכולים להגיע רחוק מאוד, מול כל אויב, כולל השלוחות של איראן באזורנו".

"אנחנו פועלים כל הזמן לפי הצורך שלנו למנוע מאיראן ומגרורותיה להתבסס בגבולנו הצפוני ובאזורנו בכלל. אנחנו עושים כל מה שצריך", הוסיף נתניהו.

במהלך הביקור שמע נתניהו סקירות על פעילות הזרוע מפי מפקד חיל הים אלוף אלי שרביט.

"במסגרת הביקורים שאני עושה בצה"ל במילוי תפקידי כשר הביטחון, אני מתרשם מאוד מהכוחנות של חיל הים, בבניין הכוח ובהפעלת הכוח" אמר נתניהו. "חיל הים הוא מרכיב ראשון במעלה של כוח ההגנה וכוח ההרתעה של ישראל מול משימות עליונות שיש לנו בשני התחומים הללו".

במסגרת האיומים מישראל ומאיראן, שיגר אמש (שני) נתניהו תיעוד וידאו, בו הזהיר: "אני לא מתעלם מהאיומים של המשטר האיראני, אבל אני גם לא מתרשם מהם. אם המשטר הזה יעשה את הטעות האיומה וינסה להחריב את תל אביב וחיפה, זה לא יצליח להם, אבל זה יהיה יום המהפכה האחרון שהם יחגגו. כדאי שהם יקחו זאת בחשבון".

טילים איראן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד