י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

עשרה רעיונות מקוריים למשלוח מנות

כל שנה את נכנסת ללופ אינסופי של ניסוי ותהייה איך יראו משלוחי המנות שלך? מתחשק לך להפגיז אבל אין לך שמץ מושג איך? קבלי את עשרת הגדולים שלנו שיהפכו את משלוחי המנות שלך לשווים במיוחד

עשרה רעיונות מקוריים למשלוח מנות
משלוח מנות ייחודי של סימילאק צילום: יח"צ סימילאק

כל שנה את נכנסת ללופ אינסופי של ניסוי ותהייה איך יראו משלוחי המנות שלך? מתחשק לך להפגיז אבל אין לך שמץ מושג איך? קבלי את עשרת הגדולים שלנו שיהפכו את משלוחי המנות שלך לשווים במיוחד.

ספוילר: העשירי עולה על כולנה...

 

  1. ארוחת בוקר קלילה. תגידו מה שתגידו על קלישאות ממוחזרות, אבל תראו לי את האישה שלא תברך אתכן, על דלק זמין, מזין וטעים בפתחו של יום שאין בו זמן לנשום. הווריאציות הן אינסופיות ותמיד מתקבלות באהדה גדולה. 
  1. אין כמוך בכל העולם. אספי מבחר מוצרים מארצות שונות, למשל: סרדין מרוקאי, בוטנים אמריקאיים, צ'יטוס מקסיקני, ופל בלגי וכד' – אפשר גם לצרף דגלונים של ארצות המקור 
  1. הצבע השולט. משלוחי מנות המבוססים על צבע אחיד או שניים הם תמיד מרשימים במיוחד. מנעד המוצרים הוא עצום והתוצאה הסופית מלבבת עיניים ולב. 
  1. קפה ומאפה. משלוח שנותן תחושה של ילד מושקע. אם לוקחים את נושא הקפה, המשלוח יכול להכיל: צנצנת קפה, סוכריות ועוגיות בטעם קפה, ומאג מעוצב.
  1. כרטיס של ברכה. רוצים משלוח שיקשר בין הברכה למשלוח? אפשר ללכת על הפסוק הבא: "וייתן לך אלוקים"... – מטל השמים – בקבוק מים מינרלים, ומשמני הארץ – שמן זית\חלב, ורב דגן – דגני בוקר בטעמים שונים, ותירוש- מיץ ענבים קטן.
  2. משלוח בקריצה. יש דברים שרק אתם והמען למשלוח מבינים....החנויות מלאות בפרודוקטים יפיפיים וזולים שיכולים לשרת את מטרתכם בצורה מקסימה. חפשו בדיחה פנימית, אמירה רווחת, סיטואציה הומוריסטית חקוקה ונסו להביע אותה במשלוח... לא ישכחו לכם את זה...
  1. משלוח של מחמאות. חישבו על תכונות יפות ומעלות מיוחדות שיש בבני משפחתכם/החברים והרכיבו משלוח מנות מותאם אישית, לדוגמא: פחית משקה תוסס לטיפוס חברותי ומלא חיים, סוכריות מתוקות לדודה המתוקה, שיפקה בשימורים – לחבר החריף והלמדן, פיצוחים – לחברה שאוהבת חידות ואתגרים... אל תשכחו להצמיד את המחמאה המתאימה ותקבלו משלוח מקורי ומשמח במיוחד, כי ביננו, מי לא אוהב לקבל מחמאות?
  1. פסח בפתח. חשוב לזכור ששנייה אחרי שהערב נוטה ויורדים הצללים, מתחילות נשות ישראל הצדקניות לפנות את הבית מערמות הממתקים, המאפים וכל הרעל שחגג שם....איך הן תשמחנה במשלוח על טהרת הכשר לפסח. שמן זית, אגוזים, חפיסות שוקולד שוויצרי.הגדה של פסח בכמה שקלים יכולה לסגור את הקונספט ולהעניק לו את החותמת הפסחית. 
  1. הישן והטוב. למי שלא רוצה לשבור את המסורת... סלסלת קש, בתחתית ניירות, ועליהן כל מיני מוצרים ושימורים כטוב ליבכם. לא לשכוח לצרף בקבוק יין או נקטר פירות. אפשר את אותו רעיון בגרסה קצת שונה של שקיות נייר הנמכרות לעשרות חנויות החד פעמי, ושאפשר לתחוב כל מה שעיניכם רואות לנכון. מה שבטוח שאת המצווה קיימתם בהידור. 
  1. קצר. מהיר. קולע

        פעילות דיגיטאלית סופר מדליקה של 'סימילאק למהדרין' למשלוח מנות!
        תוכלו לעצב אותה עם טקסט ותמונה משלכן ולהפוך את פחית הסימילאק
        למהדרין 900 גר' למשלוח מנות קומפקטי מעוצב לסבא וסבתא\למטפלת
        ולכל מי שאוהבים. לכל הפרטים הקליקי כאן>>>
       *כדאי למהר לפני שייגמר ואל תשכחו למלא את הפחית בכל טוב...

סימילאק מבצע סימילאק פורים משלוח מנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד