י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מעלה הילוך

נתניהו הודה בתקיפה, בני גנץ מזהיר

גנץ נגד נתניהו: "השימוש בקודש הקודשים הביטחוני שלנו לְצוֹרְכֵי קמפיין הוא חציית קו אדום"

נתניהו הודה בתקיפה, בני גנץ מזהיר
בני גנץ ובנימין נתניהו צילום: הדס פרוש ויונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שראש הממשלה הודה כי צה"ל תקף במהלך השבוע מטרות איראניות בסוריה, הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר מפלגת 'חוסן לישראל' בני גנץ יוצא הערב (רביעי) בתקפה נגד נתניהו וטוען כי הוא משתמש בקודש הקודשים הביטחוני למטרות פוליטיות.

בשיחה הערב עם ראשי מטות, פנה גנץ אל ראש הממשלה נתניהו ואמר: "אנחנו שנינו פטריוטים ועכשיו מתמודדים האחד מול השני. אני מבקש ואני דורש -ישנו מעשה אחד שחייב להיות אסור בתכלית האיסור – הפגיעה בקוד החשאיות הביטחונית וההתרברבות בפעילות הסודית של צה"ל- עלולים לסכן את חיילי צה"ל".

לדבריו: "השימוש בקודש הקודשים הביטחוני והחשאי שלנו לְצוֹרְכֵי קמפיין הוא חציית קו אדום שחייבת להסתיים מיד. אבל ישנו מעשה אחד שחייב להיות אסור בתכלית האיסור –
הפגיעה בקוד החשאיות הביטחונית וההתרברבות בפעילות הסודית של צה"ל- עלולים לסכן את חיילי צה"ל.

"אנחנו האלטרנטיבה היחידה להחלפת השלטון", הוסיף גנץ ואמר לפעיליו, כי, "הצלחנו להבהיר לכולם את מה שאנחנו ידענו כבר מתחילת הדרך – אפשר וצריך להחליף את השלטון, וב-9 באפריל, בכוחות משותפים – ננצח ונחליף את השלטון".

הרמטכ"ל לשעבר התייחס לקמפיין הליכוד ואמר כי, "לצערנו, מול התנועה היפה הזו שלנו – אנחנו נחשפים לקמפיין שלילי ושקרי. אבל כל זה לא מרתיע אותנו, להפך:
הם משמיצים ומחלישים – ואנחנו מתחזקים ומחזקים. הם מפלגים – ואנחנו מתחברים ומחברים. אין צורך להתרגש; הגל העכור הזה יעלם בתשעה באפריל ונחזור לשפיות".

"יותר מדי מונח על המאזניים – עתידה של המדינה שלנו. יש כאן דור שלם שרוצה תקווה", הבהיר גנץ והוסיף "יש כאן מערכת בריאות שצריך להציל, יש כאן מערכת חינוך שעלינו לשקם, יש כאן מיליוני ישראלים שמבקשים לחיות טוב יותר, הם מסתכלים עלינו ואנחנו רואים אותם, אני רואה אותם ואני יודע שאנחנו חייבים לנצח ואז אני רואה אתכם – ואני יודע שננצח".

"אנחנו בעיצומו של מסע בחירות מורכב ודרמטי לעתיד המדינה, בבחירות הללו יותר מתמיד אזרחי ישראל בוחרים בין הנהגה שדואגת לעצמה לבין הנהגה שדואגת לאזרחי המדינה, לביטחון שלהם, לבריאות שלהם ולאיכות החיים שלהם" סיים.


מהליכוד נמסר בתגובה לדברי גנץ: "האחרון שיכול להטיף מוסר זה בני גנץ שהודה בקולו שסיכן את חייהם של לוחמי גולני למען הפלסטינים".

בני גנץ בנימין נתניהו תקיפה בסוריה עוצמה לישראל הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד