י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מצטרף להסתה?

כחלון עקץ: "החרדים יבקשו כסף לישיבות"

כחלון דיבר נגד הכספים הקואליציוניים שעוברים לישיבות • אריה דרעי לא נשאר חייב: "מליארד שקלים מהכספים הקואליציוניים של ש״ס עבור הוזלות לעשירונים התחתונים"

כחלון עקץ: "החרדים יבקשו כסף לישיבות"
פלאש 90

לאחר שבמהלך נאומו היום (רביעי) הכריז כחלון על תכנית חדשה שתכלול העברה של כל סמכויות החינוך לגיל הרך אל משרד החינוך וכן הגדלה משמעותית של כל התקציבים - כחלון מסית הערב נגד הציבור החרדי.

בדברים שמסר הערב אמר שר האוצר: "בעוד חודשים בודדים תקום ממשלה חדשה ויחולקו כספים קואליציוניים. המפלגות החרדיות ידרשו כסף לישיבות ויקבלו, בבית היהודי ידרשו כסף להתנחלויות ויקבלו וכולנו תדרוש כסף למשפחות הצעירות - ותקבל. למשפחות הצעירות לא מגיע? לנו אכפת מהם ואנחנו נדאג להם!".

מי שיצא מיד לתקן את דבריו של שר האוצר הוא יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "‏ידידי שר האוצר, לצערי אתה טועה ומטעה, מליארד שקלים מהכספים הקואליציוניים של ש״ס העברנו כדי לממן הוזלות בתחבורה הציבורית. גם באוטובוסים וגם ברכבות וכן הוזלה בחשבון המים לעשירונים התחתונים. חבל ששכחת זאת".

כזכור, כחלון כינס הבוקר מסיבת עיתונאים בה הודיע כי הוא צפוי להצהיר הצהרה שתשנה את "כללי המשחק" כאשר הוא הודיע על הוזלה משמעותית במשפחתונים כך שלדבריו: "הורים ישלמו מחצית ממה ששילמו עד כה עבור מעונות היום". 

משה כחלון אריה דרעי ש"ס ישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד