י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סוער בעולם הרפואה החרדי

לאחר 20 שנה: בכיר מ'עזר מציון' פורש

סוער בעולם הרפואה החרדי: הרב שמעון רגובי פורש מ״עזר מציון״ לאחר 20 שנות ייעוץ רפואי ומצטרף ל״למענכם״ - שם ינהל את צוות היועצים על רקע תכנית חדשנית

לאחר 20 שנה: בכיר מ'עזר מציון' פורש
הרב רגובי (משמאל) צילום: בחדרי חרדים

לאחר למעלה מ-20 שנות ייעוץ רפואי ב"עזר מציון", הרב שמעון רגובי, נמנה על בכירי היועצים הרפואיים בישראל עוזב את חטיבת הייעוץ הרפואי אותה ניהל - לטובת ארגון "למענכם".

 רגובי צפוי לנהל את צוות היועצים של ״למענכם״. יצוין כי מדובר בהישג נאה עבור היועץ הרפואי ויו״ר "למענכם", הרב יוסי ערבליך.

בשני הארגונים סירבו לפרט על נסיבות המעבר. עם זאת, ל״בחדרי חרדים״ נודע, כי ב״למענכם״ נענו לבקשה של הרב רגובי למסד את ענף הייעוץ הרפואי ולייסד לראשונה חטיבת מידענות רפואית שתרכז באופן מקצועי מידע מכל רחבי העולם על רופאים, תרופות, מחקרים חדשים, מגמות וטיפולים ייחודיים כולל ניסיוניים.

המטרה, לדברי גורם המקורב לרב ערבליך, היא לנטוש את השיטות הישנות שמתבססות על מידע העובר מפה לאוזן ולעבור למערך ייעוץ מקצועי, תוך שיתוף פעולה עם אוניברסיטאיות רפואית בארץ ובעולם.

הרב רגובי הוא שחקן חיזוק והגורם הראשון שעודכן על המיזוג היה מנכ״ל קופת חולים כללית פרופסור אהוד דוסון, עמו נפגשו השניים השבוע. קופת החולים ״כללית״ חולשת על 14 בתי החולים בישראל עמם פועלים ״למענכם״ בשיתוף פעולה.

העיתונאי בני רבינוביץ׳ צייץ בחשבון הטוויטר שלו: ״רגובי הוא היועץ הרפואי הטוב והמוכשר ביותר, ישר דרך וגם מאוד אנושי. מענטש ומקצוען אמיתי״ ואילו עורך ״הדרך״ אברהם דב גרינבוים כינה אותו ״המלאך רפאל״.

הרב רגובי סירב להגיב לידיעה.

שמעון רגובי רפואה עזר מציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד