י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ליקויי בטיחות חמורים

פציעת התלמידה: 12 מעוכבים; האב: "פיגוע"

אביה של תלמידת הסמינר שנפצעה באורח קשה ממוט ברזל, טוען כי מדובר בפיגוע שהתבצע על רקע לאומני • שבעה עובדים וחמישה מנהלים ממתחם הבניה הסמוך עוכבו לחקירה

פציעת התלמידה: 12 מעוכבים; האב: "פיגוע"
זירת הפציעה בפתח הסמינר צילום: זק"א

שעות לאחר שתלמידת סמינר נפצעה באורח קשה ממוט ברזל שנפל עליה בחצר הסמינר ברחוב דוד ילין בירושלים, אביה אמר כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני. מוקדם יותר דיווחנו כי במשטרה נבדק גם החשד לפציעה מכוונת, אך בשלב זה מסתמן כי מדובר ברשלנות.

חוקרי משטרה ואנשי מז"פ הגיעו למקום הפציעה ופתחו בחקירה. ל'בחדרי חרדים' נמסר כי עוכבו בזירה 12 אנשים, בהם שבעה עובדים וחמישה מנהלים. לחקירת המשטרה הצטרפו גם חוקרי משרד העבודה והרווחה, שאיתרו ליקויים בטיחותיים באתר, ובעקבות כך הוחלט לסגור את אתר העבודה לתקופת מה. 

"אני יודע מגורמים בשטח שזה היה פיגוע" אמר אב הנערה לכתבת 'כאן 11' ורד פלמן. "הברזל פגע בצד של המצח ולא יכול להיות שזה לא מכוון" אמר. האב הוסיף "אנחנו סומכים על המשטרה". בשיחה הוסיף האב כי צוות הסמינר סיפר לו כי אתמול (רביעי), הם ביקשו מצוות הבנייה כי ידאגו לכיבוי בטיחותי על הפיגום, זאת מאחר ובני מיעוטים עובדים שם - אך בפועל הדבר טרם נעשה. "מקווה שמישהו יתן את הדין. לא יתכן שנותנים היתר בנייה ואין ביטחון".

מצבה של הנערה מוגדר קשה והיא מאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם כשהיא מורדמת ומונשמת. העתירו בתפילה עבור תהילה בת יעל לרפואה שלמה.

נערת סמינר ירושלים מוט ברזל חקירה משטרתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד