י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ואיך הוא הגיב?

לא תאמינו: קשיש בן 102 קיבל זימון לגן חובה

סיפור כזה לא תשמעו כל יום: יהודי בן 102 קיבל השבוע מכתב בו הוא נקרא להירשם לגן לקראת שנת הלימודים תש"פ • הקשיש המופתע הגיב בשעשוע: "אם הם מתעקשים, אז בסדר - תרשמו אותי לגן ילדים" • מבירור שנערך עולה שמדובר בטעות במערכת הממוחשבת - ששלחה מכתבים דומים לעוד 18 תושבי האזור שעברו את גיל ה-100

לא תאמינו: קשיש בן 102 קיבל זימון לגן חובה
ילד בן 102. יוסף אשד צילום: צילום מסך החדשות 13

יוסף אשד, יהודי בן 102, קיבל הזמנה לביתו מטעם מנהל החינוך במועצה האזורית מטה יהודה, בה נקראו הוריו לרשום אותו לגן לקראת שנת הלימודים תש"פ. לא פחות.

יוסף, תושב מוצא עילית, שנחשב לאחרון לוחמי "פלגות הלילה" של וינגייט שחי כיום, קיבל בהלם את המכתב.

"גן ילדים? הם משוגעים", אמר הקשיש לנכדו יואב בשעה שהאחרון סיפר לו כי "הם מזמינים אותך להירשם לגן". "אבל", הוסיף יוסף בהומור: "אם הם מתעקשים, אז בסדר - תרשמו אותי לגן ילדים".

המכתב המפתיע שקיבלה משפחתו של אשד

מבירור שערכו בני המשפחה מול ראש מינהל החינוך במועצה ניב בר־גיא, עולה כי ככל הנראה מדובר בטעות של המערכת הממוחשבת שרשמה אותו כבן 02, במקום 102.

אלא שמתברר כי קודם שעלתה על הפשלה, הוציאה המועצה הזמנות דומות לעוד 19 תושבי האזור שעברו את גיל 100. חלקם הגיעו ליעדן, את היתר הצליחו לעצור.

בר־גיא סיכם בחיוך: "אנחנו מאחלים למר אשד עוד שנים ארוכות, טובות ומאושרות ומתנצלים על התקלה המשעשעת. לכבוד יהיה לנו לארח אותו במוסדות החינוך במועצה ולשמוע את סיפור חייו המדהים".

איגרת להורים. העלון שצורף למכתב.

בשיחה ל"החדשות" אמר נכדו יואב כי "דאגו בשבילנו לדבר עם המועצה, והם באמת אמרו שהספרה 1 נשמטה להם. אבל המכתב נשלח והם לא הצליחו לעצור אותו".

יואב הוסיף: "אני מופתע לראות את המכתב "לכבוד הורי התלמיד יוסף אשד; אמרתי לאמא - סבא קיבל מכתב לגן. כל המשפחה התפוצצה מצחוק".

סבא גן הילדים קשיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד