י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מי יצליח להפתיע?

צעירי ש"ס שעשויים להפוך לחברי כנסת

מועד הגשת הרשימות לכנסת העשרים ואחת קרב ובא, ברקע צצים שורת מועמדים להצטרף לרשימת ש"ס • בין השמות הבולטים: הסגן שמקורב למשפחת אבוחצירא, ראש העיר שהובס, המנכ"ל שפרש מהרשימה לטובת גואטה, ראש הלשכה של דרעי ושאר האפשרויות שעולות | מיוחד

צעירי ש"ס שעשויים להפוך לחברי כנסת
פתיחת קמפיין ש"ס בלשכת השר דרעי צילום: יעקב כהן

שבוע להגשת הרשימות לכנסת ה-21: בש"ס מתכוונים לצרף לרשימה לכנסת הבאה כמה מהדמויות הצעירות במפלגה, בכדי להמשיך את המגמה שהחלה בקדנציה האחרונה, להוסיף חברי כנסת צעירים, בהם ניתן למנות את הח"כים מיכאל מלכיאלי וינון אזולאי. 

בין השמות הבולטים, ניתן למצוא את אוריאל בוסו, סגן וממלא מקום ראש העיר פתח תקווה, אשר נחשב מקורב למשפחת אדמו"רי אבוחצירא, שעשוי לשמש כנציגם בכנסת. 

שם נוסף שעולה כמועמד אפשרי להשתלב ברשימת ש"ס, הוא משה אבוטבול, ששימש כראש העיר בית שמש והפסיד את הבחירות האחרונות לעליזה בלוך.

שמו של אבוטבול עולה כמי שעשוי לשמש כנציגו של הגאון רבי ראובן אלבז, ראש ישיבת 'אור החיים' וחבר מועצת חכמי התורה. במקביל, אבוטבול גם מחזיק בקשרים עם אנשי ביתו של נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן. 

בבורסת השמות ניתן למצוא גם את חיים ביטון, שמשמש כמנכ"ל תנועת ש"ס, שהיה במקום התשיעי ברשימה לכנסת ה-20 אך פרש מהרשימה כדי לסלול את דרכו של יגאל גואטה לכנסת. 

עוד שם מפתיע שמככב ברשימה, הוא נתן אלנתן, חבר מועצת העיר תל אביב, שבעבר התפטר מהקואליציה העירונית בעקבות חילולי השבת בעיר העברית, ומאז נותר מחוץ לקואליציה, ללא תפקיד בשכר. 

בנוסף, שתי שמות נוספים שקיימים על הפרק, הם צביקה כהן סגן ראש עיריית ירושלים, שבעבר דובר כי בש"ס מעוניינים להעבירו מתפקידו בירושלים, וכן אבי אמסלם סגן ראש עיריית אשדוד, שהיה ברשימה לכנסת ה -20 ומוכר כאחד הנציגים הבולטים בעיר וכמקורב ליו"ר המפלגה השר דרעי. 

שם מפתיע נוסף שנמצא בבורסת השמות, הוא משה ארבל, ששימש כראש לשכתו של יו"ר ש"ס השר דרעי ויצא בתקופה האחרונה לחל"ת (חופשה ללא תשלום), כדי לשמש כנציג ש"ס בוועדת הבחירות לכנסת. 

'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב אחר ההתפתחויות במפלגה כמו גם להחלטת מועצת חכמי התורה. 

ש"ס כנסת אוריאל בוסו משה אבוטבול חיים ביטון אבי אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד