י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אלפי תלונות לרשות השנייה

העיתונאית מסתבכת: עצומה קוראת לפטרה

כ-1,400 תלונות הגיעו לרשות השנייה כנגד המגישה הוותיקה שתקפה אמש את חיילי צה"ל וכינתה אותם "חיות אדם" • נציבות תלונות הציבור ברשות השנייה פתחה בבירור ופנתה לחדשות 13 בבקשה להתייחסות רשמית לדבריה של קוטלר

העיתונאית מסתבכת: עצומה קוראת לפטרה
מיקרופונים של ערוצי תקשורת שונים צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הסערה סביב מגישת החדשות שגידפה את חיילי צה"ל מסרבת לדעוך. לרשות השנייה הגיעו כ-1,400 תלונות כנגד אושרת קוטלר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי נציבות תלונות הציבור ברשות השנייה פתחה בבירור ופנתה לחדשות 13 בבקשה להתייחסות רשמית לדבריה של קוטלר. 

בנוסף לפניות הרבות לרשות השנייה, נפתחה גם עצומה הקוראת לפיטוריה של קוטלר: "אנו קוראים לרשות השנייה להפעיל את כל הסנקציות העומדות לרשותה, כולל שלילת הזכיון לשידור פרסומות ב"רשת", עד לפיטוריה של קוטלר". 

כזכור, אמש (מוצאי שבת) אמרה המנחה הוותיקה: "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש".

זמן קצר לאחר פרסום הכתבה הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני גאה בחיילי צה״ל ואוהב אותם מאוד. דבריה של אושרת קוטלר ראויים לכל גינוי".

שר החינוך נפתלי בנט: "אושרת, התבלבלת. חיילי צה"ל מוסרים את נפשם כדי שאת תוכלי לישון בשקט. חיות אדם אלו המחבלים שרוצחים ילדים במיטתם, נערה שהולכת לטיול או משפחה שלמה שנוסעת בכביש. חיילי צה"ל הם הילדים שלנו, העוצמה שלנו. תתנצלי".

במפלגתו של בנט ביקשו שלא להשאיר את הדברים כתגובה בלבד והודיעו לפני שעה קלה כי "בעקבות דבריה המקוממים והמסיתים של מגישת החדשות אושרת קוטלר כנגד חיילי צה״ל, תפנה מפלגת ״הימין החדש״ מחר (א׳) ליועץ המשפטי לממשלה, ד״ר אביחי מנדלבליט, בבקשה להעמידה לדין על פי סעיף 4 לחוק איסור לשון הרע".

אושרת קוטלר חדשות 10 עצומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד