י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"החליט לנצל"

שאל אם כואבת לה הבטן ותקף באכזריות

"החליט לנצל את היותה לקויה בשכלה", כך עולה מכתב האישום שהוגש נגד אברך תושב ירושלים על כך שביצע מעשים חמורים בנערה שלוקה בשכלה

שאל אם כואבת לה הבטן ותקף באכזריות
אילוסטרציה צילום: Danielle Shitrit/FLASH90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: שבוע וחצי לאחר מעצרו, הוגש כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 34 על כך שביצע מעשים חמורים בנערה בת 26 הסובלת מלקות שכלית.

בשבוע שעבר דיווחנו ב'בחדרי חרדים' על מעצר החשוד, שטען להגנתו כי המעשים בוצעו בהסכמה, אך חוקרי תחנת המשטרה לב הבירה אמרו כי מחומרי החקירה עולה כי הוא ידע שהיא אינה בקו הבריאות הנפשי ומעצרו הוארך.

היום (ראשון) עו"ד גאולה כהן פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד החשוד, אב ל-6 ילדים. המתלוננת ר', כך ציינו בפרקליטות, נראית צעירה באופן משמעותי מכפי גילה והסובלת מלקות שכלית. לפני שבועיים בבוקר יום ראשון ירדה מאוטובוס בשכונה חרדית במרכז העיר והלכה לכיוון המעון בו היא מתגוררת.

בשלב מסויים לאחר זמן קצר התיישבה ר' לנוח על המדרכה ברחוב. הנאשם, שעבר באותו זמן ברחוב, הבחין בר' ובהתנהגותה הלא רגילה, "והחליט לנצל את היותה לקויה בשכלה". הוא פנה אליה ושאל אם כואבת לה הבטן, ואמר "בואי, אני רוצה להראות לך משהו מעניין". על פי כתב האישום, הוא הוביל אותה במשך מספר דקות למבנה נטוש שנמצא מזה מספר שנים בשיפוצים.

על פי כתב האישום, בשלב ראשון שאל לשמה ולמעשיה, שהוא מציג את עצמו בכזב בשם "אבי". מיד לאחר מכן החל לפגוע בה והתעלם מדבריה כי אסור לו לגעת בה. על פי כתב האישום, ר' ביקשה ממנו כמה פעמים להפסיק ונסוגה לאחור, אך הנאשם התעלם מכל אלה והמשיך במעשיו. לפני שעזב, ביקש שתיתן לו את מספר הטלפון שלה וביקש ממנה לא לספר לאיש על הנעשה.

עם הגשת כתב האישום ע"י עו"ד גאולה כהן מפרקליטות מחוז ירושלים, הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, ובינתיים הוארך מעצרו עד להחלטה אחרת.

מעשים חומרים מעשים חמורים כתב אישום אברך חרדי מעצר עד תום ההליכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד