י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מסתערים על יעד הנדל"ן הבא: הכירו את תנופת הבניה ברחובות

עול הדיור הולך ומעיק משנה לשנה על זוגות צעירים, על הורים מבוגרים, ועל כל אדם מן השורה, שכל חפצו הוא להגיע לדירה משל עצמו • המחירים מאמירים, הקרקעות הולכות ואוזלות, והישועה אינה נראית בקצה המנהרה • מה בכל אופן אפשר לעשות בשביל לחתן ילדים בכבוד?

מסתערים על יעד הנדל"ן הבא: הכירו את תנופת הבניה ברחובות
קרקעות ברחובות צילום: יח"צ

עול הדיור הולך ומעיק משנה לשנה על זוגות צעירים, על הורים מבוגרים, ועל כל אדם מן השורה, שכל חפצו הוא להגיע לדירה משל עצמו. המחירים מאמירים, הקרקעות הולכות ואוזלות, והישועה אינה נראית בקצה המנהרה.

'בחדרי חרדים' בדק את זירת ההתרחשות הנדל"נית הבוערת ביותר בימים אלו ומהבדיקה עולים נתונים מעניינים ביותר על העיר רחובות. לפני קרוב לשנה התפרסמו נתוני הלמ"ס שהציבו את העיר רחובות במקום נחשב ביותר, עם הגירה חיובית משמעותית, כשהיא נחשבת לעיר בעלת איכות חיים הגבוהה ביותר מבין 14 ערים הגדולות בישראל. עם השנים עלו בהתאם גם מחירי הדירות ברחובות, כאשר בסוף שנת 2018, דירה בגודל 120 מ"ר באזורי ביקוש נחשבים בעיר, נעים סביב סכומים של 2.2-2.4 מיליון שקלים.

אז מהי הבשורה לאנשים שמחפשים נדל"ן במחיר הגיוני? 

בחודש מאי האחרון, אושר על ידי קבינט הדיור בראשות משה כחלון, תכנון שלושה מתחמים בעיר רחובות. אחד המתחמים הוא יעד קרקעות זמינות אחרונות שנותרו בשטחה של העיר. בעירייה מבהירים כי המתחמים המדוברים יעזרו לחיזוק מעמד העיר כמובילה באזור המרכז, והיא תתפתח באזורי תעסוקה חדשים וכן כמובן בפיתוח התיישבות.

וכאן מגיעה הבשורה. למי? להורים שחפצים לסייע לילדים וכיום כבר ממש אינם יכולים לרכוש להם דירה. המטרה היא רכישת קרקע. ברגע שרוכשים קרקע מאושרת לבניה, מקבלים ביטחון במחיר שפוי, משום שמחירי הדיור מזמן איבדו את השפיות. ברגע שרוכשים קרקע במחיר הגיוני והיא רשומה על שמכם או על שם ילדיכם בטאבו, אתם או הם יכולים ליהנות כעבור מספר שנים מקבלת רווח יפה של עשרות אחוזים שיכולים שיאפשרו להם פתיח לעתיד באופן מכובד. כמובן גם זוגות צעירים שיש להם סכום נמוך יחסית כהון עצמי, ואינם יכולים לרכוש עמו דירה, יעדיפו לרכוש קרקע ולחכות כמה שנים, עד שהיא תהיה שווה יותר וליהנות מרווח שיאפשר להם חישוב מסלול מחדש.

אם יש לכם 129,000 ₪ - אתם חלק מהמשחק המצליח!

מבדיקת 'בחדרי חרדים', עולה כי חברת קרקעליסט, חברה המתמחה באיתור ובשיווק קרקעות ברחבי הארץ, פועלת בין היתר ברחובות. לדברי החברה, "מכיוון ששוק הנדל"ן בארץ מאופיין במחירים גבוהים, אנשים מבינים את המשמעות של השקעה בקרקע, אם כי חשוב לזכור שמדובר בתהליך שמחייב ליווי, הכוונה וייעוץ מצד מומחים בתחום. אם יודעים לרכוש קרקע באופן הנכון, ניתן להגיע לתשואות יפות ללא סיכונים מיותרים", הם מסבירים.

הקרקע ברחובות אומנם אינה זמינה לבניה כרגע, אם כי היא מאושרת לבנייה ואף נמצאת, כאמור, בתוך תוכנית מאושרת, ברמה הגבוהה ביותר. מי שיודע לזהות הזדמנות ויש לו סכום של כסף מזומן, יכול להיות חלק מהצלחה של רכישת קרקע על שמו בטאבו ולהחזיק בפיסת נדל"ן שווה  – חלום שמתגשם. 

נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-3952-819  

רחובות קרקע נדל"ן השקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד