ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

פתרון להפרעות שינה-האם אתם סובלים מזה?

אתם מוצאים את עצמכם מסתובבים כל הלילה? ביום אתם עייפים? יכול להיות שאתם סובלים מהפרעות שינה.הפרעות שינה מוגדרת כבעיה בהרדמות או במהלך השינה ויכול להיות זמני או קבוע • הפרעות שינה גורמות לבעיות בגוף והן לעייפות במהלך היום כתוצאה מחוסר שינה • יש פתרון להפרעות שינה באמצעות מזרן מגנטי

פתרון להפרעות שינה-האם אתם סובלים מזה?
מזרן אורטופדי צילום: אתר מגנייט

מי האוכלוסייה הסובלת מהפרעות שינה?

אמנם הפרעות שינה יכולות להופיע בכל גיל אך הם נפוצות בעיקר לאוכלוסייה הזאת:
אנשים הסובלים מבעיות נפשיות, קשישים, נשים בגיל המעבר, נשים בהריון, נוטלי תרופות באופן קבוע, אנשים שמשתמשים בסמים ואלכוהול ואנשים בעלי עודף משקל רב.

הגורמים העיקריים להפרעות שינה

מחלות מסוימות עלולות לגרום להפרעות שינה כמו מחלת הפיברומיאלגיה, מחלת התשישות הכרונית וריפלוקס. התמודדות עם הפרעות שינה במחלות האלה הן לא פשוטות ודורשות חיזוק של זרימת הדם בגוף דבר המסייע לחיזוק המערכת החיסונית.
אנשים הסובלים מדום נשימה חסימתי יסבלו מהפרעות שינה בגלל שבשינה יש חסימה בדרכי האוויר ועקב כך הגוף מתעורר כאשר רמות החמצן בדם נמוכות מידי.
אנשים הסובלים מכאבים שונים עלולים לסבול מהפרעות שינה תקופתיות עקב חוסר נוחות.

אנשים הלוקחים כדורים נגד כאבים,נגד דכאון, תרופות לטיפול בתת פעילות של בלוטת התריס, אנטיביוטיות מסויימות עלולים להיות להם תופעות לוואי של נדודי שינה.לא מומלץ כלל כפתרון להפרעות שינה לקחת כדורי שינה כי אלה לא פתרון לטווח הרחוק אלה הקרוב וגם באיזשהו שלב הגוף מתרגל וצריך לעלות את המינון,לכם כל פתרון צריך להיות פתרון טבעי ולא תרופתי.
הפרעות שינה יכולות להתבטא גם אצל ילדים אם הזמנים שהם הולכים לישון כל הזמן משתנים עלולים להיווצר הפרעות שינה כאלה ואחרות.
מצב נפשי יכול להיות גורם מרכזי להפרעות שינה בחיינו,אם אתם כל הזמן במחשבות,דאגות,חששות אתם עלולים לסבול מהפרעות שינה כאלה ואחרות.זה מתבטא שאנשים כל הלילה מתהפכים במיטה ולא מצליחים לישון.

פתרון להפרעות שינה

אנחנו יכולים להמליץ על פתרון טבעי, נעים ואיכותי זה שימוש במזרן מגנטי לטיפול בהפרעות שינה.המטרה העיקרית של המזרן הוא שיפור במצב השינה של הגוף. מזרון זה מושתת על העיקרון של השיטה המגנטותרפית והוא יכול לעזור במידה רבה לאנשים הסובלים מעייפות ותשישות כרוניים ובעיות כאב שונות.למזרן יש חלוקה של מגנטים העוצמה של כל אחד מהם בכל מקום במזרן.דבר הגורם לשדה מגנטי החיוני לנו.שדה מגנטי גורם לריפוי וחיזוק התאים החיוניים של הגוף.המגנטים מחזירים את ההשפעה החיובית של שדה המגנטי הטבעי בכדור הארץ וכן את זרימת הדם ובכך גורמת לחיזוק הגוף.השימוש במזרן מגנטי הוא טיפול בהפרעות שינה בכך שהוא טבעי,אין תופעות לוואי והוא מתאים לכולם.

לסיכום

הפרעות שינה היא תופעה קשה ולא נעימה אך יש אמצעים טבעיים להתמודד איתה,נסו כל פתרון אפשרי שיוכל לעזור לך ותתיעצו עם הגורמים הרלוונטים.

 

 

שינה נדודי שינה מזרן מיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד