ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"להגדיל את כוח הצעירים"

חבר ה'מועצת' קורא לרענן את רשימת ש"ס

במפלגה הספרדית נרשמת דריכות רבה לקראת הגשת הרשימות בסוף השבוע, וחלק מחברי הכנסת כיום חוששים לגורלם • חבר מועצת חכמי התורה נועד היום עם נגיד השלום הספרדי והעלה את נושא רענון רשימת ש"ס לקראת הבחירות הקרובות, תוך הענקת גיבוי מלא ליו"ר התנועה

חבר ה'מועצת' קורא לרענן את רשימת ש"ס
הגר"ש בעדני צילום: יעקב כהן

לקראת המועד הסופי להגשת הרשימות, חבר מועצת חכמי התורה קורא לרענן את הרשימה הספרדית לכנסת, ולהכניס צעירים נוספים לשורות המפלגה תוך שהוא מעניק ליו"ר דרעי גיבוי מלא.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בפגישה שקיים היום (שלישי) הגר"ש עם הנגיד הרב אייל משיח, שוחחו השניים על החשיבות של רענון הכוח ברשימה, כאשר לדבריו יש להביא רוח צעירה למפלגה ולהגדיל את כוח הצעירים לקראת גיבוש הרשימה.

פגישת נגיד השלום הספרדי עם הגר"ש בעדני, היום

הגר"ש בעדני אמר כי הוא נותן את מלוא הגיבוי ליו"ר התנועה ברענון הנציגים לרשימה צעירה. חבר המועצת הדגיש את חשיבותה של רוח צעירה שמחוברת לרחוב הש"סי.

בתוך כך, לקראת מועד הגשת הרשימות, חברי מועצת חכמי התורה של ש״ס יתכנסו מחר ב-19.00 בערב (ד׳) יחד עם יו״ר התנועה השר אריה דרעי, במעונו של נשיא המועצת חכם שלום כהן, השוהה בימים אלו בשכונת רמות בירושלים, כדי לקבוע את הרכב רשימת ש״ס לכנסת.

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח כי בש"ס צפויים לרענן את הרשימה ולהכניס מספר צעירים למקומות ריאלים ברשימת התנועה לכנסת ה-21, בהם הנציגים, אוריאל בוסו, משה אבוטבול, חיים ביטון, נתן אלנתן, צביקה כהן, אבי אמסלם ומשה ארבל, ששימש כראש לשכתו של יו"ר ש"ס השר דרעי ויצא בתקופה האחרונה לחל"ת (חופשה ללא תשלום).

סגירת הרשימות ש"ס חבר מועצת חכמי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד