י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אמשיך בתפקידי"

חיים ביטון מסרב להשתלב ברשימה לכנסת

לאחר ששמו עלה כמועמד אפשרי להשתלב ברשימת ש"ס לכנסת ה-21, מנכ"ל ש"ס הודיע כי הוא מסרב להצעה ומבקש להישאר בתפקידו כמנכ"ל ש"ס ומעיין החינוך התורני • הערב: מועצת חכמי התורה תכריע את עתיד רשימת ש"ס לכנסת הבאה

חיים ביטון מסרב להשתלב ברשימה לכנסת
יעקב כהן

לאחר ששמו עלה כמועמד אפשרי להשתלב ברשימת ש"ס לכנסת ה 21, מנכ"ל ש"ס חיים ביטון הודיע כי הוא מסרב להצעה ומבקש להישאר בתפקידו כמנכ"ל ש"ס ומעיין החינוך התורני.

ביטון אמר היום כי "לאחר התייעצות עם נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום הכהן שליט"א, הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט"א ועם יו"ר התנועה הרב אריה דרעי ולאחר פניות רבות שקיבלתי ממנהלי המוסדות להמשיך את המהפכה ברשת "בני יוסף" - אמשיך בתפקידיי כמנכ"ל תנועת ש״ס וכמנכ"ל הרשת ולא אכנס לרשימה לכנסת".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' שמו של ביטון עלה כמומעד אפשרי לכהן כחבר כנסת מטעם סיעת ש"ס, כאשר בש"ס דנים בשמות נוספים ובהם: אוריאל בוסו, אבי אמסלם, משה אבוטבול, צביקה כהן, נתן אלנתן ומשה ארבל.

הערב (רביעי) תתכנס מועצת חכמי התורה בראשות נשיא המועצת הגר"ש כהן, שבסופה יוחלט על הרכב הסיעה לכנסת ה-21. על פי המסתמן, לפחות שניים מחברי הסיעה הוותיקים ימצאו את דרכם מחוץ לכנסת.

ש"ס חיים ביטון אריה דרעי בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד