ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

המקום בו הבעל מתחיל להעריץ את אשתו

עולם הטיפוח והיופי במגזר החרדי הפך זה מכבר לחלק בלתי נפרד מחייהם של אנשים המקפידים על קלה כחמורה • הסרת שיער בלייזר הפכה מזמן לבסיס אצל נשים מהארד קור חרדי, ואפילו אצל גברים • חשוב למצוא מקום שמכיר את האוכלוסיה החרדית ומודע לצרכים שלו

המקום בו הבעל מתחיל להעריץ את אשתו
בני זוג חרדים צילום: pixsabay

עולם הטיפוח והיופי במגזר החרדי הפך זה מכבר לחלק בלתי נפרד מחייהם של אנשים המקפידים על קלה כחמורה. גם התורה משבחת יופי. על שרה, נאמר: "הנה נא ידעתי כי אשה יפת מראה את", על רבקה, נאמר: "והנערה טובת מראה מאוד", על רחל, נאמר: "ורחל הייתה יפת תואר ויפת מראה". גם לגברים ראויים, העניקה התורה שבחים.

הסרת שיער בלייזר הפכה מזמן לבסיס אצל נשים מהארד קור חרדי, ואפילו אצל גברים. "תתפלאו", אומרת יעל סבג, מנהלת תחום לייזר בפרופורציה. "אם פעם טיפולי הסרת שיער נחשבו לטיפול יופי ואסתטיקה בלבד, היום הם נחשבים לטיפולים רפואיים ואפילו רבנים מאשרים אותם למטופלים שלנו".

טיפוח ויופי בפרופורציה: "הגברים החרדים מעריצים את הנשים שלהן"

"נשים חרדיות עושות היום הכל", מסבירה יעל סבג. "הן מודעות, הן מטופחות, הן יפות והן רוצות לשמור על עצמן ככל יכולתן. זה מדהים ומרגש לראות נשים בגילאים שונים, מכל שכבות האוכלוסייה, כשהן באות על מנת לעשות לעצמן טוב, ולא רק מבחינה אסתטית, אלא ממש מבחינה נפשית. אנחנו לא מדברים רק על טיפולי הסרת שיער, אלא טיפול אסתטי לסוגיו, הזרקות, ניתוחי אף, הרמת עפעפיים, מתיחת פנים, המסת שומן, שאיבת שומן ועוד".

"הדבר שהכי מרגש ועוצמתי בעיניי, הוא לראות את הזוגות החרדים שמגיעים אלינו לסניפים, יושבים יחד בחוץ, וכשהאישה נכנסת לטיפול הגבר נשאר בחוץ ורק אומר למטפלת: 'תעשי בשבילה הכל. תני לה כל מה שהיא צריכה, העיקר שתתפנק. מגיע לה', וזה דבר שהוא לא מובן מאליו בעיניי. אני רואה את הבעלים שפשוט מעריצים את הנשים שלהן ורוצים לפרגן להן ולתת להן כמה שיותר לעצמן".

"יופי הוא דבר משמעותי מכל היבט אפשרי", משתפת אסתר, אישה חרדית צעירה בשנות ה- 30 לחייה, שמקפידה כבר עשר שנים על טיפולי אסתטיקה. "כשנישאתי, קראה לי אמי לחדר והחלה לדבר איתי בנושא טיפוח הגוף. הייתי קצת המומה ונבוכה, משום שאמי נראתה לי תמיד רבנית צדיקה, כזו שהולכת עם כובע על הפאה, מה לה ולאסתטיקה? אולם היא הסבירה לי כי טיפוח אינו נחשב לסתם דבר חיצוני שאנחנו משקיעים בו, אלא בונה ביטחון אישי, מסייע בזוגיות, ואפילו שומר על בריאות הגוף שלי באופן פיזי ממש. לקחתי איתי את הדברים ומאז הם חלק משגרת יומי".

טיפולים לגברים: שואלים את הרב ושומרים על החומרות

"כל המשמעות של אסתטיקה אצל אישה מקבלת משמעות שונה – כשיש לנו תנאים", כך אומרת אסתר. "היום הרבה יותר קל לי להתמודד עם מצבים אישיים וקדושים שיש לנו ביהדות, כשאני יודעת שאני 'מסודרת' מבחינת ההכנות השוטפות. אני מראש עושה טיפולי לייזר, טיפולי פנים, ומרגישה רעננה ומוכנה". 

אחת המהפכות עליהן מדברת יעל סבג היא טיפוח אצל גברים: "יש אצלנו מחלקות שלמות שמקבלות גברים, והחרדים הם חלק בלתי נפרד מהנוף. אמנם איני נחשבת לאישה דתייה, אך אני יודעת כל דבר שמצריך שאלה. אני מכירה שמות של רבנים, יודעת היכן בפני הגבר מותר להסיר שיער ומה נחשב לאיסור, כמובן מכירה את איסורי הייחוד, ומאפשרת זימון תורים לפי שעות נוחות בין הסדרים של הלימוד, וטיפולים אצל גברים בלבד.

"הגברים החרדים מודעים אף הם, ומבינים שיש פה הרבה מעבר לטיפוח ויופי. יש פה בריאות: אנחנו מסייעים לאנשים לחוות חיים הרבה יותר שמחים, רגועים, נעימים ונוחים, ואין דבר משמח יותר מלדעת שבזכות האפשרות, הקדמה והטכנולוגיה, אנחנו חלק משגרת הטיפוח שלהם, ומסייעים לקיים חיים אישיים נוחים ובריאים יותר, אשר תורמים להם גם לזוגיות טובה יותר".

שערה וכוס תה: מתי הזמן הנכון להסרת שיער?

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון 072-3952-818 

הסרת שיער אסתטיקה יופי מגזר חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד