י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בהוראת הרבי

לראשונה בהיסטוריה: "תפילה קודם התפילה" ביצירה פלאית מרגשת

דיסק חדש על ניגונים מהתפילה של הרבי רבי אלימלך מליז'ענסק יצא לאור בהוראת האדמו"ר מבעלזא • האזינו

לראשונה בהיסטוריה: "תפילה קודם התפילה" ביצירה פלאית מרגשת
שוקי לרר

בשורה מרגשת מעולם הנגינה החסידי. בימים אלה יצא לאור אלבום ייחודי של ניגוני חסידי בעלזא, ובו שיר חדש על מילות התפילה קודם התפילה של הרבי הקדוש בעל ה'נועם אלימלך' מליז'ענסק זי"ע, שחובר ע"י בעל המנגן הרב שלמה יעקב פריד, בהוראת האדמו"ר מבעלזא, ועתה יוצא לאור לרגל יום ההילולא - כ"א אדר.

השיר המרגש, המבטא את עומק התפילה ואת הבקשות הרבות הכלולות בו, עבר עיבוד מקצועי ומרגש בידיו האמונות ר' דודי קאליש אשר פיקד וניצח על תזמורת מורחבת של כלי-זמר מקוריים המבצעים את השיר בצורה יוצאת דופן, יחד עם עיבוד השירה ע"י מקהלת חסידי בעלזא.

לכל אורך השיר נשמעת היצירה מפיהם של הסולנים הנודעים, הרב ירמי' דמן והרב יוסף צבי ברייער, שכבשו מזה שנים את כל הקהל ביצירותיהם ובשירתם הכינורית הנוגעת לכל לב, יחד עם מקהלת ילדים "פרחי שיר ושבח" ובראשם הסולן אהוב הקהל דודי לינקר.

אל הדיסק מצורף נוסח התפילה המלא, וכן תרגום התפילה לאידיש המדוברת, כדי שכל אחד ואחת יוכלו להבין את השיר ואף להתחבר לתפילה ולמשמעותה העמוקה והקדושה.

אין ספק, כי היצירה המיוחדת וההיסטורית הזאת, תחבר אותנו בנימי הנפש אל התפילה המיוחדת הזאת ואל תפילה בכלל, תשפיע לטובה ותכבוש כל לב שומע ומבין אל הרינה ואל התפילה. 

בעלזא רבי אלימלך מליזענסק דודי קאליש ניגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד