ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הכירו את מחסלי החרדות

השמועות על המטפלים מתן ואלישבע לוי הגיעו לכל פינה בישראל • אלפי ישראלים שסבלו מחרדות טופלו על ידי בני הזוג ונפטרו מהקללה במהירות, ללא צורך בתרופות ובתרגול ארוך

הכירו את מחסלי החרדות
מתן לוי צילום: יח"צ

אם היינו מספרים לכם שחיים בירושלים בני זוג שמצליחים לשחרר אלפי ישראלים בשנה מחרדות מעיקות, מה הייתם אומרים? מה הייתם חושבים לעצמכם אם הייתם יודעים שהטיפול הוא חדשני, קצר וממוקד ללא מגע פיזי וללא תרופות או צורך בתרגולים ארוכים וסבוכים?

המותג "בקלות" ששייך לבני הזוג לוי, עשה לעצמו שם בשנים האחרונות בכל פינה בישראל. אלפי ישראלים עייפים, שבעים מהבטחות, מלאים בתרופות, גילו את השיטה החדשנית ועברו את הטיפול בהצלחה מלאה.

בכניסה לקליניקה פגשנו את רחל מגבעת זאב. היא מספרת: "זה פשוט לא ייאמן. טופלתי בידי מתן לוי ולמרות שהגעתי חסרת אמונה, הצלחתי להיפטר מחרדות בלתי פוסקות תוך תקופה קצרה מאוד. אני לא לוקחת יותר תרופות ולא קמה כל בוקר עם מועקה בחזה".

גם אבי מחיפה מדווח: "שלחתי לאלישבע עשרות חברים. יש בישראל מאות אלפים שחיים תחת לחץ וחרדה, זו ממש קללה. הטיפול החדשני והמהיר הותיר אותי המום. זו בשורה שחייבים להביא לידיעת הציבור".

מתן לוי הצנוע, ממהר להסביר: "הטכניקה החדשה אינה מסייעת בהתמודדות עם חרדה, היא פשוט גורמת שהפחד ייעלם. הטיפול טבעי ואנו אוחזים באחוזי הצלחה מרשימים מאוד. אני עצמי סבלתי מחרדות ונרפאתי כתוצאה מטיפול ממוקד בשיטה. פתרונות מקובלים כמו טיפול פסיכולוגי ונטילת תרופות, לא תמיד יעילים. אנשים התעייפו מכל המומחים ומהצורך לתרגל שעות ארוכות בשבוע תרגילי נשימה, דימיון מודרך ועוד.

השיטה שלנו מסייעת לאתר את מקור החרדה ומטפלת בגורם ולא בסמפטום. החרדה הגיעה כתוצאה מפצע בנפש שאותו נרפא. לא מוכרחים לדעת מהו הפצע, גם כאשר יש טראומה ממוקדת שגורמת לחרדה, לא נדוש בה, אלא פשוט נשחררה. המטופל לא חייב לספר ולהרחיב בנושא. עבורנו בחיינו, אין סיפוק גדול מזה".

אלישבע לוי: "צריך להבין שמדובר בתהליך. במרבית המקרים, כבר אחרי פגישה ראשונה תהיה הקלה. פגישה נמשכת כשעה וכל מקרה לגופו. אנו לא רוצים ליצור רושם שזה קסם, זו שיטה מעולה עם אחוזי הצלחה גבוהים, אבל אין 100 אחוזי הצלחה. לא כל אחד מתאים לטיפול ואנו מודיעים מראש אם להערכתנו הלקוח לא יקבל את התוצאה הרצויה".

הקליניקה של בני הזוג לוי מצויה בירושלים ואפשר לעבור טיפול גם גם בסקייפ.

טיפול חרדה עזרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד