י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בגלל הרב לאו

העיתונאי חשף מדוע הפסיק להתפלל ברמב"ן

"הרגשתי שמכריחים אותי לשמוע (מידי פעם) מסרים פוליטיים", האשים העיתונאי זאב קם את רב בית הכנסת הרמב"ן בירושלים בני לאו, שחולל סערה בשל השוואת אנשי 'עוצמה יהודית' לנאצים

העיתונאי חשף מדוע הפסיק להתפלל ברמב"ן
זאב קם צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הכתב הפרלמנטרי של התאגיד 'כאן' זאב קם, חשף בציוץ שפרסם בטוויטר את הסיבה מדוע חדל מלהתפלל בבית כנסת הרמב"ן השוכן בדרום ירושלים, בו משמש בני לאו כרב הקהילה.

"אחת הסיבות שהפסקתי להתפלל בבית הכנסת רמב"ן, בהנהגתו של הרב בני לאו, קשורה לעובדה שהרגשתי שמכריחים אותי לשמוע (מידי פעם) מסרים פוליטיים", כתב קם.

לדברי עיתונאי התאגיד, "כל מה שרציתי זה לבוא ולהתפלל בנחת בשבת בבוקר. למה זו בקשה מוגזמת? זה משהו אחד להאזין לדבר תורה. זה משהו אחר לגמרי להיות מחויב לקבל הרצאה פוליטית".

טענותיו של קם צצו ברקע הסערה שפרצה אמש בעקבות הדברים החריפים שהשמיע בני לאו כלפי מפלגת הבית היהודי, בשל האיחוד עם עוצמה יהודית בשבוע שעבר.

"אלחם שתורת כהנא לא תיכנס לכנסת כי היא תורת גזע כמו חוקי נירנברג", הצהיר הרב הליברלי, אשר חולל סערות רבות בשל דעותיו הנטועות עמוק באגף השמאלי-ליברלי.

"הרב בני לאו, שבדרך כלל מטיף לשמירה על גבולות השיח, שכח כנראה מה זה נאציזם ושואה", מסר ח"כ בצלאל סמוטריץ'. "כמה תמונות מהאינטרנט מספיקות כדי להזכיר. אני מקווה שהוא יחזור בו מההשוואה הנואלת של אחים שחושבים אחרת ממנו לנאצים ימ"ש, ומהפגיעה הקשה בזכרם של הנספים ובכבודם של הניצולים. רבים רבים מהם בני משפחתי".

התאגיד פוליטיקה עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד