י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בשב"ס נערכים: מחבלי חמאס יפתחו במחאה

שב"ס נערך לתרחישים שונים ובהם תקיפות סגל, הפרת משמעת באגפים וחבלה באמצעים ובציוד, בעקבות הודעת ארגון הטרור חמאס על צעדי מחאה

בשב"ס נערכים: מחבלי חמאס יפתחו במחאה
יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות פעילות של שירות בתי הסוהר "לסיכול ניסיונות הכוונת טרור מתוך בתי הכלא", ובעקבות הודעת ארגון הטרור חמאס על צעדי מחאה, נערך שב"ס לתרחישים שונים ובהם תקיפות סגל, הפרת משמעת באגפים וחבלה באמצעים ובציוד.

בשב"ס הבהירו לאסירים, כי פעולות מעין אלה מצידם - תיענה בתגובה תקיפה. "שירות בתי הסוהר ימשיך לשמור על ריבונותו בבתי הסוהר ויסכל כל פעילות עוינת, כחלק מהשמירה על ביטחון מדינת ישראל" נמסר.

מוקדם יותר היום, בסמוך לשעה 16:50 הצית אסיר את שרוול מעילו בכניסה לאגף 5 - חמאס, בכלא קציעות. הדליקה כובתה מיד על ידי הסוהרים, לא דווח על נפגעים. האסיר הועבר לבידוד והמקרה נבדק. מקרה דומה אירע ביום שלישי בשבוע שעבר, כאשר אסיר ביטחוני של חמאס הצית את מעילו באגף. המעיל הבוער כובה מידית והאסיר לא נפגע ולא נזקק לטיפול רפואי.

יאסר עוקבי דיווח ב'מעריב', כי מקור בחמאס מסר לאידנפנדנט בערבית כי נכשלה לאחרונה עסקת חילופי שבויים בין חמאס לישראל, זאת לאחר שהארגון העלה את הדרישות, למרות שיש בידיו אסירים שהם אזרחים וחיילים הרוגים. על פי המקור, חמאס ביקש לשחרר 1500 אסירים, בהם 500 אסירים שמכונים על ידי ישראל ככאלה ש'ידיהם מגואלות בדם', ושנשלחו למאסרי עולם ממושכים. בין היתר, כלולים שמותיהם של כל האסירים ממשוחררי עסקת שליט שכוחות הביטחון עצרו מחדש, זאת בנוסף למאות אסירים שכלואים בעונשי מאסר קלים יחסית.

כלא קציעות מחבלי חמאס שירות בתי הסוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד