ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

לחסוך היום בשביל המחר

בתור עצמאי, יש לך הזדמנות לחסוך כל עוד אתה עובד ולייצר לעצמך הכנסה לעתיד. איך זה בדיוק עובד? כל הפרטים בכתבה הבאה

לחסוך היום בשביל המחר

אם אתה עצמאי, בעל עסק או עובד בחברה כפרי לאנס, אשר מודע מראש לכל ההוצאות להקמת ותחזוקת העסק, ומצד שני לא יודע עדיין מהן ההכנסות הצפויות- הן מבחינת המועד והן מבחינת ההיקף, סביר להניח שתבחר בדרך הקלה והפשוטה: לשלם עבור השירותים החיוניים בלבד שבלעדיהם לא תוכל לפתח ולתחזק את העסק כגון מחשב, ציוד משרדי, שכ"ד וכדומה.

אבל את ההוצאה החשובה באמת, לחיסכון הפנסיוני ולביטוח אובדן כושר עבודה, רבים מהעצמאים נוטים לדחות למועד אחר בעתיד בו העסק יהיה ריווחי יותר. גישה זו היא גישה מוטעית וידוע לכל שכאשר דוחים את תחילת החיסכון למועד לא ידוע, המועד הזה עלול שלא להגיע.

משפט המפתח בחיסכון לטווח ארוך הינו: "הכסף עובד עבורינו". זו הסיבה מדוע לחיסכון שכזה ישנה חשיבות רבה למשך זמן. זו גם הסיבה מדוע כדאי מאוד להתייחס לחסכון זה אליו כאל הוצאה שהיא בגדר חובה.

החסכון הפנסיוני, בעיקר אצל עצמאיים, מהווה שיטה נוספת לייצור הכנסה. חוסכים היום בשביל המחר, גם אם המחר הזה יגיע רק בגיל הפרישה. אם נדחה או נוותר על החיסכון, אנו עלולים למצוא את עצמנו ללא מקור לפנסיה לכשנגיע לגיל הפרישה וללא שום מקור הכנסה משמעותי, למעט ביטוח לאומי וכד'. לכן, כדאי ומומלץ מאוד להבטיח את עתידנו או עתיד משפחתנו גם אם אנחנו רק בתחילת דרכנו העצמאית.
מגדל עצמאיים ביטוח ביטוחים חסכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד