י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במימון גבירים

מהפכה בחתונות המוזלות במגזר החרדי

פרסום ראשון: בתרומתם של כמה גבירים ל'יד אליעזר' הוחלט על חלוקת נדוניה ושמלת כלה לכלות בשווי של 12 אלף שקל - חינם אין כסף • החלטה זו מצטרפת להקלה נוספת בהוצאות החתונה מצד כמה אולמות - המבקשים השתתפות של 11 אלף ש"ח בלבד מכל צד • כל הפרטים

מהפכה בחתונות המוזלות במגזר החרדי
אולמי אחוזת פרידמן באשדוד צילום: באדיבות המצלם

לוםפרסום ראשון: בשנים האחרונות נכנסו יותר ויותר אולמות החתונות שמאפשרות לחתן זוגות צעירים במחירי עלות ובנקל.

האולמות המפורסמים הם 'ארמונות וולף' בירושלים, 'ארמונות פרידמן' בבני ברק ו'אחוזת פרידמן' באשדוד, המאפשרים עריכת חתונה במחיר של 22 אלף שקל, כך שיוצא לשלם 11 אלף שקל לכל צד מהמחותנים.  

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ב'יד אליעזר', המפעילים את שבעת האולמות ברחבי הארץ, החליטו לאחר מאמצים על מהפכה עולמית שתעזור לזוגות צעירים להינשא בכבוד עוד יותר.

בכך כל זוג מכלל החוגים שיינשאו באולמות החתונות יקבלו חבילת נדוניה מפוארת ויוקרתית בהם סטים של מצעים וכלי מיטה לצד שמלת כלה להשכרה חינם אין כסף בשווי של כ-12 אלף שקל תמרות תשלום סמלי של 600 שקל. 

כפי שנודע ל'בחדרי חרדים' היוזמה הברוכה החלה בימים אלו בעקבות תרומתם של מספר גבירים מרחבי העולם שנעתרו לבקשת יד אליעזר שהתוודעו למצוקה של הורים הנושאים בעול החתונות של הילדים.

בנוסף, התנאי של הגבירים שממנים את הדבר הוא שהכול יהיה עם החברות הכי טובות ובצורה הכי טובה שיגיעו מארה"ב. 

כזכור, בעבר נחשף ב'בחדרי חרדים' על הקמת האולמות באשדוד שהביאו פתרון ממשי לחתונות שהיום מחיר מנה עומד במקום על 30 שקל שבעבר היה מדובר באחוזה, שם נמכרה מנה ב 250 שקל.

בימים אלו מקימים באולם סלון כלות מפואר בשווי של מיליון וחצי שקל מה שיפתור את הצורך ללכת ממקום למקום ושם כל הזוגות יוכלו לקבל חינם את הנדוניה.  

סלון הכלות שייבנה במתחם האולמות באשדוד. צילום: באדיבות המצלם

ארמונות וולף יד אליעזר חתונות מהפכה נדוניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד