י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

איפור לפורים: כבר לא משחק ילדים

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה לפורים: ערכת איפור מקצועית: BODY ART ב 15 גוונים חדשים לאיפור פנים וציורי גוף

איפור לפורים: כבר לא משחק ילדים
סקארה צבעי מים לפורים צילום: יח"צ

פורים הוא כבר מזמן לא חג רק לילדים. כולנו אוהבות להיות משהיא  אחרת  ליום אחד.  חג פורים הוא הזמן הצבעוני ביותר בשנה שנותן סיבה להשתולל עם אישור מהרב, לחגוג בצבע ולהתאפר כפי שתמיד חלמנו.

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה לפורים 2019 פלטת איפור מינראלי לפנים ולגוף, בסימן BODY ART - הכוללת 15 גוונים אופנתיים לאיפור אומנותי לפנים ולגוף. הערכה מיועדת לצביעת שטחים גדולים וכלה בקישוטים עדינים ובציורי גוף מדויקים. בזכות הפיגמנטים החדשניים הלוק מתקבל עשיר ורב ממדי.

הפלטה כוללת שלוש וורסיות שונות המציעות קשת רחבה של גוונים. כל פלטה בעלת גוון אופי שונה- הראשונה צבעונית, השנייה על טון של גוונים חומים והשלישית בטון של גוונים וורודים וסגולים. פלטת איפור מינראלי מקצועית לאיפור אומנותי של הפנים והגוף : 15 גוונים, מתקבע ונמרח בקלות ובמהירות, עמיד, אני מלכלך , קל להסרה , לשימוש עבור: איפור פנים אומנותי, ציורי וקישוטי גוף, איפורי במה שונים.

הוראות שימוש: טובלים מכחול מסדרת סט המברשות המקצועי של SACARA במים, בוחרים בגוון הרצוי (או שיוצרים גוון חדש באמצעות ערבוב של כמה צבעים) ומאפרים בחופשיות. בסיום השימוש מקפידים על סגירה הרמטית של הערכה למניעת התקשות הצבע.  להסרת הצבע מהעור ניתן להשתמש במסיר איפור או במים וסבון.

מחיר לפלטה: 39.90 ₪

טיפ קטן: כדי למלא שטחים גדולים בצבע, מומלץ להשתמש בספוגית מתנפחת של SACARA ולסיום במקבע איפור.

את מוצרי סקארה ניתן להשיג בסניפי הרשת בכל רחבי הארץ ובאתר SACARA.CO.IL 

צבעי מים לפורים של סקארה - צילום: יח"צ

פורים צבעים איפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד