כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
חיזוק חרדי

לאחר שהותקף: הרשת מחבקת את עמית סגל

לאחר שהותקף - העיתונאים החרדים מחבקים את עמית סגל: ״אל תירא ואל תחת״ • ״סגל לא יכרע ולא יתחנף לאלו שהיהדות והישראליות מוציאה אותם מדעתם״

לאחר שהותקף: הרשת מחבקת את עמית סגל
מרים אלסטר, פלאש 90

בימים האחרונים נמצא העיתונאי עמית סגל בשיאה של מתקפה בוטה וחסרת תקדים מאנשי מחנה השמאל הקיצוני. רק לפני שעה קלה הודיע סגל כי הוא תובע את המשורר יצחק לאור, הנמנה על השמאל הקיצוני, בתביעת דיבה ע״ס 140 אלף ש״ח - לאחר שזה כינה אותו היטלר.

בנוסף, עיתון ׳הארץ׳ הספיק לפרסם על סגל חמישה מאמרי שטנה שונים, לא פחות, בהם נכתב בין היתר על עברו של אביו. ״מישהו צריך להזכיר לסגל הצעיר, שקשרי משפחה עם טרוריסטים מורשעים אינם הופכים אדם למומחה לטרור״, נאמר באחד המאמרים של ׳הארץ׳.

המתקפה על סגל מגיעה לאחר שהאחרון ״העז״ להגן על הלגיטימיות של המהלך לברית המפלגות בימין, הכולל את צירופם של עו״ד איתמר בן גביר וד״ר מיכאל בן ארי.

סגל לא נותר אדיש ואף הגיב למתקפה עליו וזכה לתמיכה נרחבת ברשתות החברתיות. לצד תמיכה מאת הקולגות שלו, שחלקם אף נמנים על מחנה השמאל, הבוקר מקבל סגל חיזוק גם מאנשי תקשורת חרדים:

עורך עיתון משפחה, יוסי אליטוב, כתב: ״מתחיל להאמין בעמית סגל. כגודל שנאת השמאל הקיצוני אליו כך גודל הערכה לאיש שלא יכרע ולא יתחנף לאלו שהיהדות והישראליות מוציאה אותם מדעתם״.

עורך קו עיתונות, אבי גרינצייג, כתב: ״באיחור, נפל לאליטות השמאל האסימון שעמית סגל הוא לא נער פוסטר כדי לייצר מצג שווא של איזון תקשורתי, אלא עיתונאי משכמו ומעלה, אולי המשפיע ביותר בתקשורת הישראלית. כדרכם, הם מנסים 'לתקן' זאת בסיכול ממוקד ובמטווח משפחתי. עמית סגל,⁩ אל תירא ואל תחת..״.

סגן עורך משפחה, אריה ארליך, כתב: ״שחרור כל הרסנים של תקשורתנים מהשמאל (ו"הארץ" בראשם") נגד עמית סגל⁩ מלמד שסגל פגע בול כשהציב מראה מול הצביעות והמוסר הכפול. זה לא נוח, והדרך היחידה להתמודד היא במגרש הגידופים הנמוכים, ההשוואות הילדותיות, והעלאת גירה שוב ושוב על משהו שאביו הואשם בו כשעמית היה בן שנתיים. מכמיר״.

עמית סגל הארץ טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד