ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

לראשונה בישראל ובעולם: מוצרי לואקר בכשרות מהודרת

לואקר מקסי בכשרות בד"צ איגוד הרבנים, מושק בשני טעמים: שוקולד ואגוז • בכנס לואקר השנתי שנערך במסגרת תערוכת ISM בקלן, גרמניה, זכתה ליימן שליסל במקום הראשון בעולם במכירות לנפש של וופל לואקר. זו השנה השלישית ברציפות שליימן שליסל מחזיקה במקום הראשון וזוכה להוקרה במעמד מכובד זה • וופל הפרימיום לואקר נמכר בישראל החל משנת 1984 ומחזיק כיום ב- 31% נתח שוק (סטורנקסט, ינואר 2019)

לראשונה בישראל ובעולם: מוצרי לואקר בכשרות מהודרת
לואקר מקסי בכשרות מהודרת צילום: אפרת אשל

חברת ליימן שליסל, הנמצאת ברשימת 10 יבואניות המזון הגדולות והוותיקות בישראל, המייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי מותג הפרימיום לואקר (Loacker), רושמת הישג מכובד נוסף בפעילות לואקר בישראל ומשיקה לראשונה לואקר בכשרות מהודרת.

לואקר מקסי (Loacker maxi), בכשרות בד"צ איגוד הרבנים, הינו וופל פרימיום המורכב מ- 6 שכבות של עלי וופל מלבניים ופריכים, בניהן מילוי עשיר של קרם בטעם אגוזים או קרם בטעם קקאו ושוקולד.  הם מוצעים ברשתות השיווק באריזה משפחתית במשקל 200 גרם שמחירה המומלץ הינו: 11.90 ₪.

מוצרי לואקר מקסי כמו כל מוצרי לואקר, מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים ביותר, אינם מכילים צבעי מאכל, ללא חומר משמר וללא שומן טראנס.

לוגו חברת לוקאר - קרדיט: יח"צ 

אורית גור אריה, מנהלת תחום וופלים ופיצוחים בליימן שליסל: פעלנו רבות על מנת לענות על דרישות הכשרות מצד צרכני המגזר החרדי ולהשיק מוצרים של לואקר ברמת כשרות מהודרת. צרכני הציבור החרדי חשובים לליימן שליסל ובכוונתנו להמשיך במגמה להשיק עוד ועוד מוצרים של מותגינו השונים והמגוונים בכשרות מהודרת ובהלימה לדרישות המגזר החרדי". 

ישראל במקום הראשון בעולם במכירות לנפש של וופל לואקר

חברת לואקר מייצרת את מוצריה בשני מפעלים השוכנים בהרי הדולומיטים. האחד באוסטריה והשני באיטליה. בישראל נמכרים מוצרי לואקר מזה 35 שנה (מאז שנת 1984) והמותג שרושם עלייה מתמשכת בנתח השוק שלו, מחזיק כיום ב- 31.3% נתח שוק מקטגוריית הוופלים בארץ (לפי סטורנקסט, ינואר 2019).

בכנס לואקר השנתי שנערך במסגרת תערוכת ISM בקלן, גרמניה, זכתה ליימן שליסל במקום הראשון בעולם במכירות לנפש של וופל לואקר. זוהי השנה השלישית ברציפות בה ליימן שליסל מחזיקה במקום הראשון וזוכה להוקרה במעמד מכובד זה.  באירוע נכחו בכירים מהנהלת לואקר העולמית כמו גם נציגי החברה ממדינות שונות בעולם.  הפרס המכובד הוענק על ידי בכירי חברת לואקר למוני ליימן – מנכ"ל ליימן שליסל, יעל זהבי – מנהלת חטיבת המותגים בליימן שליסל ואורית גור אריה – מנהלת תחום הוופלים והפיצוחים בליימן שליסל.

במהלך השנים, מאז החלה חברת ליימן שליסל לייבא את מוצרי לואקר לישראל, משקיעה החברה משאבים רבים בפיתוחו ובביסוס מעמדו של מותג לואקר בישראל, תוך שהיא מגדילה את מגוון המוצרים הנמכרים ומשיקה בכל שנה מוצרים חדשים.

בשנת 2015 הייתה ליימן שליסל הראשונה בעולם שהשיקה את טבלאות השוקולד של לואקר וכך הפכה את הצרכנים הישראלים לראשונים בעולם שנהינו ונהנים משוקולד לואקר עד היום. 

דברים שלא ידעתם על לואקר

  • בשנת 1925 קנה אלפונז לואקר חנות מאפים בצפון איטליה, בה החל להכין ולמכור וופלים ביתיים. מאז התפתח העסק וגדל לממדיו היום. השם "לואקר" אומץ והפך לשם החברה רק כעבור 41 שנים בשנת 1966.
  • לואקר היא החברה שהמציאה את הוופל בקוביות.
  • הגמדים של לואקר הופיעו לראשונה בפרסומות בשנת 1984 ומאז הם מזוהים עם שמו הטוב של המוצר.
  • ההר המושלג המופיע בלוגו של לואקר הוא בעצם תמונה של נוף הרי הדולומיטים הניבט ממפעל החברה הנמצא בצפון איטליה.
  • מוצרי לואקר נמכרים ב- 100 מדינות בעולם.
  • וופל לואקר הפופולארי ביותר בישראל הוא קואדרטיני בטעם אגוזי לוז. בארץ נמכרים גם טעמים נוספים של קוביות לואקר קואדרטיני: שוקולד, וניל, שוקו-חלב, שוקולד מריר
  • בשנת 2015 זכתה לואקר בפרס Randstad על היותה המעסיק האטרקטיבי ביותר באזור צפון מזרח איטליה ובתוך כך עוטרה גם בפרס מקום העבודה בעל האווירה, הביטחון התעסוקתי והיציבות הפיננסית הטובים ביותר.
  • מוצרי לואקר כוללים רכיבים טבעיים דוגמת: אגוזי לוז מאיטליה הקלויים ונטחנים במקום, קקאו טבעי מאפריקה ווניל טבעי אמיתי המיובא מאיי בורבון; והם אינם מכילים חומרים משמרים או צבעי מאכל.

מוצרי לואקר מיובאים ומשווקים בארץ על ידי ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל -  www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.

 

 

אוכל כשר וופלים איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד