י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תומך טרור

'הלייבור' של ג'רמי קורבין בעד חיזבאללה

מפלגת השמאל הבריטית 'הלייבור' שבראשה עומד ג'רמי קורבין, המואשמת לא אחת באנטישמיות ושנאת ישראל, יוצאת כנגד החלטת שר הפנים הבריטי להכניס את הזרוע הפוליטית של חיזבאללה לרשימת ארגוני הטרור • "עליו להוכיח כי החלטתו להכניסה לרשימת ארגוני הטרור התקבלה באופן אובייקטיבי ומתבססת על ראיות אמתיות"

'הלייבור' של ג'רמי קורבין בעד חיזבאללה
ג'רמי קורבין מנהיג הלייבור צילום: רויטרס

מפלגת השמאל הבריטית 'הלייבור' שבראשה עומד ג'רמי קורבין, המואשם לא אחת באנטי ישראליות ואף באנטישמיות, יוצאת כנגד החלטת שר הפנים של הבריטי סאג'יד ג'אוויד ממפלגתה של ראשת הממשלה תרזה מיי, להוציא את הזרוע הפוליטית של ארגון חיזבאללה אל מחוץ לחוק ולהכניסו לרשימת ארגוני הטרור. 

קורבין, הואשם לא אחת באנטישמיות והוא מבקר חריף של ממשלת ישראל והתנהלותה מול הפלסטינים ובעבר אף כינה את חיזבאללה, "ידידיי"

לטענת מפלגת הלייבור, שר הפנים צריך לנמק את טענתו שהזרוע הפוליטית של חיזבאללה היא ארגון טרור ועליו להוכיח כי החלטתו להכניסה לרשימת ארגוני הטרור התקבלה באופן אובייקטיבי ומתבססת על ראיות אמתיות, ולא מונעת מרצנו של שר הפנים ג'אוויד לרשת את מקומה של ראשת הממשלה מיי".

כזכור, אמש הודיע שר הפנים כי בקרוב יעבור חוק שיכניס את הזרוע הפוליטית של ארגון חיזבאללה בלבנון לרשימת ארגוני הטרור, כאשר עד היום רק הזרוע הצבאית נחשבה לארגון טרור. הסיבה לכך היא מעורבותו של ארגון חיזבאללה במלחמת האזרחים העקובה מדם בשנים האחרונות בסוריה.

גרמי קורבין בריטניה אנטישמיות אנטישמיות באירופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד