ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מפלגה של רמת אביב ג'

דרעי תוקף את 'כחול לבן': "יחלקו את הכותל"

יו"ר ש"ס ושר הפנים השר אריה דרעי יוצא הערב במתקפה חזיתית כנגד מפלגת 'כחול לבן' בראשותם של בני גנץ ויאיר לפיד • "עזבו את המילים היפות שתשמעו בחודש הקרוב מאנשי לפיד שאנחנו אוהבים חרדים - יאיר לפיד הקים מפלגת קצה המבוססת על שנאה לחרדים וליהדות"

דרעי תוקף את 'כחול לבן': "יחלקו את הכותל"
השר אריה דרעי צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס ושר הפנים השר אריה דרעי יוצא הערב במתקפה חזיתית מפלגת 'כחול לבן' בראשותם של בני גנץ ויאיר לפיד התריע מכך הם יפגעו בשבת, והעלה חשש מהאפשרות שלפיד יכהן כראש הממשלה.

בכינוס בחירות שקיים הערב (שלישי) באופקים אמר השר דרעי, "שבוע שעבר נפל דבר בישראל. הקימו מפלגה ברמת אביב ג' ובווילה בסביון. לא באופקים, לא בנתיבות ולא בקריית שמונה. זה לא מעניין אותם הפריפריה. לפיד בחיבור שנעשה בצפון ת"א עלול להיות ראש ממשלה בישראל. מישהו מבין פה את המשמעות?".

"כחול לבן?", תהה דרעי ותקף, "מדינת תל אביב השבעה לא רואה את אופקים, דימונה, קרית שמונה וגם את חברון ובת אל", דרעי הוסיף לתקוף, "עזבו את המילים היפות שתשמעו בחודש הקרוב מאנשי לפיד שאנחנו אוהבים את החרדים, אבל כל החברים פה יודעים כמה חברי 'יש עתיד' הזיקו ונלחמו ביהדות. הם יהפכו את השבת לעוד יום של חול, עורכי דין יצטרכו לעבוד בשבת ואותו לפיד יחלק את הכותל לשתיים".

"יאיר לפיד התחיל והקים מפלגת קצה המבוססת על שנאה לחרדים וליהדות", ציין עוד דרעי שנתריע מהאפשרות כי, "יאיר לפיד עלול להיות ראש ממשלה בישראל ולעמוד בראש מפלגה בישראל עם 40 מנדטים".

בכינוס שהיה בהשתתפותם של פעילי ונציגי ש"ס בדרום הבהיר דרעי כי, "ש"ס חזקה תזכיר כל יום מה זה מדינה יהודית, אנחנו מזכירים להם מה זה שולחן שבת ומה זה תפילה בביהכנ"ס בשבת. ש"ס בבתי ספר והגנים שהיא מקימה מזכירה ודואגת לשמירת הגחלת".

עוד אמר דרעי בנאומו כי ש"ס תדרוש גם בממשלה הבאה את תפקיד שר הפריפריה כשהוא סיפר לנוכחים כי, "משרד הנגב והגליל היה פרס ניחומים לכל השרים. מאז שאני קיבלתי את המשרד הכנסנו מושג חדש הפריפריה החברתית".

"פריפריה זו לא רק קרית שמונה, אופקים ודימונה זה גם כל השכונות בערים השבעות כמו שכונת התקווה בתל אביב"

אריה דרעי ש"ס מפלגת כחול לבן פריפריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד