י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לסייע לשפר את הטיפול בגיל הרך

כנס ראשון מסוגו: ראשי המעונות נפגשו בלוד

בכנס ההשקה הוחלט: כך נשפר את מעונות היום הפרטיים • "אנחנו יוצאים כעת לדרך חדשה של שיתוף פעולה והשפעה ישירה על קבלת ההחלטות הנוגעות לטיפול בגיל הרך"

כנס ראשון מסוגו: ראשי המעונות נפגשו בלוד
כינוס ראשי ומפעילי מעונות יום צילום: באדיבות המצלם

בכנס ראשון מסוגו נפגשו לראשונה מאות בעלי ארגונים המפעילים מעונות יום בארץ עם אמיר מדינה מנהל אגף בכיר מעונות יום ומשפחתונים במשרד הרווחה. בכדי לדון ברעיונות לשיפור מצב המעונות.

בכנס שנערך בעיר לוד נכחו כל ראשי משרד הכלכלה, הרווחה והשרותים החברתיים מתוך מטרה להראות את נכונותם ללכת לקראת שינויים מבורכים בתחום הטיפול בגיל הרך. 

את הכנס יזמו "איגוד מעונות יום" - ארגון המאחד תחתיו מאות מפעילים של מעונות יום בארץ, ומהווה כיום את הגוף הגדול ביותר בארץ בענף מעונות היום. בעקבות השביתה בקיץ האחרון, החליטו יוזמי המהלך להתאגד לגוף אחד מייצג, בכדי לסייע לשפר את הטיפול בגיל הרך, מצב המטפלות והטיפול בילדים.

הארגונים הפרטיים המפעילים את רוב מעונות היום בארץ לא היו שותפים לישיבה בוועדות מקצועיות וקבלת החלטות במשרד הקמת "איגוד מעונות יום" המונה למעלה מחמש מאות משנה את כללי המשחק ומעתה יקבלו הארגונים הקטנים ייצוג הולם למעמדם וכוחם כמפעילי מרבית המעונות בארץ" אמר נעם דרייפוס ממובילי הקמת האיגוד.

"כינוס והתאגדות של למעלה מ 150 מנהלי ארגונים ומעל 500 סמלים הם ביטוי ל"מפץ הגדול" בתחום ולכניסה של שחקן נוסף לשוק שישמיע סוף סוף את קולם של הארגונים שלא נשמע עד כה אצל מקבלי ההחלטות בתחום" הוסיף אוריאל שריקי מיוזמי המהלך.

"אנחנו יוצאים כעת לדרך חדשה של שיתוף פעולה והשפעה ישירה על קבלת ההחלטות הנוגעות לטיפול בגיל הרך" סיכם שאול רוטנברג מאיגוד המעונות.

בהרצאתו בכנס ציין מר אמיר מדינה את החשיבות ביצירת תקשורת ישירה עם אנשי השטח, לדבריו מכאן ואילך יקבע המשרד ישיבות עבודה סדירות עם נציגי האיגוד בכדי ללמוד את השטח ולקבל החלטות שישפיעו במישרין ובמיידיות על מצב המעונות בארץ.

בכנס נכחו גם נציגי משרד עו"ד כבירי נבו המלווים את האיגוד בפן המשפטי. כמו כן השתתפה הגב' רו"ח אביגיל שיקובצקי שנבחרה כרואת חשבון המובילה בתחום החינוך בארץ לייצג את חברי "איגוד מעונות היום" בוועדות הכלכליות בכנסת ובממשלה.

מעונות יום כינוס לוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד