י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

נתניהו: "לא הפגישה הראשונה שלי עם פוטין מאז הפלת המטוס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר עם המראתו למוסקבה: "זה לא נכון שזו הפגישה הראשונה שלי איתו מאז הפלת מטוס האיליושין על ידי כוחות סוריה"

נתניהו: "לא הפגישה הראשונה שלי עם פוטין מאז הפלת המטוס"
ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו צילום: עומר מירון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (רביעי) עם המראתו למוסקבה לקראת פגישה עם נשיא רוסיה פוטין: "אנחנו יוצאים לפגישה חשובה מאוד עם הנשיא פוטין במוסקבה".

לדבריו: "זה לא נכון שזו הפגישה הראשונה שלי איתו מאז הפלת מטוס האיליושין על ידי כוחות סוריה, כי פגשתי אותו בפריז ודיברנו על כך שניפגש שוב ואכן אנחנו עושים זאת. מאז כמובן שוחחנו בטלפון כמה פעמים, לרבות לפני ימים אחדים".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "השיחה בוודאי תעסוק בכמה נושאים, אבל מבחינתנו מוקד השיחות זה הנושא של מניעת ההתבססות של איראן בסוריה. התבססות של מדינה שאומרת במפורש שמטרתה לחסל אותנו. אתם יודעים שכשאני אומר שאנחנו פועלים נגד זה, אלה לא מילים בעלמא".

"אני גם אכנס כמובן לפרטים עם הנשיא פוטין, כפי שאנחנו נוהגים לעשות על מנת להבטיח שהצבא של רוסיה וצבא ההגנה לישראל מתואמים באופן כזה שנמנע חיכוך ונמנע התנגשות בינינו. עד היום זה הצליח וחשוב שזה יצליח גם בהמשך. זו המטרה המרכזית שלשמה אני נוסע למוסקבה, יש עוד מטרות".

במענה לשאלות הוסיף רה"מ נתניהו: "אני מתכוון לממש את כל המטרות שלשמן אני יוצא למוסקבה ואנחנו נחזור כשהן יושגו".

יצוין כי אל ראש הממשלה מתלווים השר זאב אלקין, ראש המל"ל מאיר בן שבת ור' אמ"ן אלוף תמיר היימן.

פוטין רוסיה סוריה איראן נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד