י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

6 מתנות מקוריות ליולדת

מכירים יולדת טרייה או אישה שתלד בקרוב ורוצים להעניק לה מתנה מקורית שהיא גם תעריך וגם תזכור? הכנו לכם כמה רעיונות טובים שלא יגרמו לכם לשבור את הראש או את קופת החיסכון

6 מתנות מקוריות ליולדת
עיצובים בפירות צילום: פרי גנך

מכירים יולדת טרייה או אישה שתלד בקרוב ורוצים להעניק לה מתנה מקורית שהיא גם תעריך וגם תזכור? הכנו לכם כמה רעיונות טובים שלא יגרמו לכם לשבור את הראש או את קופת החיסכון. 

  1. תעודת לידה מעוצבת

תעודת לידה עשויה מעץ ובעלת עיצוב מיוחד שמנציחה את היום המיוחד. קיימות תעודות לידה בעיצובים שונים והן כוללות פרטים שונים הרלוונטיים ללידה, ליולדת ולילוד, כגון שם התינוק, תאריך ומזל, מיקום – ועוד. 

  1. שמנים לגוף

שמנים נעימים ומענגים לגוף יכולים מאוד להתאים ליולדת בסיום התקופה הלא פשוטה. קיימים שמנים שונים בעלי סגולות שונות ויתרונות מגוונים. יש להם ריחות נפלאים ויכולת לרענן את התחושה ואת מגע העור ולהעניק לו מראה בוהק.   

  1. מגש פירות

יש סיכוי טוב שמגש פירות מעוצב לא יהיה אחד מהמתנות האחרות שהיולדת תקבל, מה שהופך אותה למקורית מאוד, ויש סיכוי מצוין שהיא תאהב אתכם על מתנה טעימה ומרעננת שכזאת, מה שהופך אותה למצוינת. מגש גדוש פירות טריים או יבשים או אפילו מלא בסושי שוקולד יכול להישלח אל היולדת ללא כל בעיה. אם אתם מעוניינים במשלוח סלסלת פירות באזור ירושלים, או בכל רחבי הארץ תוכלו לקבל דרכנו בפרי גנך, ויש אפשרות אפילו לשדרג עם בקבוק יין, פרלינים, כדורי פררו רושה – ועוד. ניתן גם להוסיף כרטיס ברכה מודפס. 5% תינתן למזמינים דרך הכתבה: 1-700-500-414 

  1. יומן לתיעוד

השנה הראשונה של התינוק היא אקסטרה-מיוחדת, ועל אחת כמה וכמה אם מדובר בילד הראשון. קיימים יומנים שניתן לרכוש שבהם ניתן לתעד רגעים מיוחדים וזכירים. מתנה מקורית עם הרבה רגש שמוסיפה אספקט מיוחד נוסף לשנה הראשונה. 

  1. סדנת עיסוי תינוקות

עיסוי תינוקות היא פעילות פופולארית ומיוחדת שעוזרת להרגיע הן את האמא והן את התינוק, מהווה זמן איכות מפנק עבור שניהם, משפרת את התקשורת ומחזקת את הקשר ביניהם. שובר מתנה לשיעור או סדנת עיסוי תינוקות הוא מתנה מקורית, נפלאה ורלוונטית שאין ספק שהיולדת תשמח לקבל. 

  1. מתנה עם שם

מגוון מוצרים ומתנות כגון מגבות, תיקים, מצעים ובגדים יכולים להגיע עם שם התינוק מודפס או תפור עליהם. ההדפס מוסיף נופך אישי למתנה ומזכיר לאמא בלי הפסקה כמה מיוחדים התינוק או התינוקת שלה.

יולדת מתנה עיצובי פירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד