י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרסום ראשון

אחרי עשרות שנים: הגר"ח יגיע לציון הרשב"י

פרסום ראשון: למרות שלא דרך במתחם הקדוש מזה שנים ארוכות, שר התורה הגר"ח קנייבסקי יגיע בעוד כשבועיים לתפילה היסטורית שתיערך בציון הרשב"י שבאתרא קדישא מירון • המתחם צפוי להיסגר ואוהלי ענק יבנו במקום • לקראת המאורע ינחתו בישראל גבירים מארה"ב ואירופה

אחרי עשרות שנים: הגר"ח יגיע לציון הרשב"י
הג"ח קנייבסקי ברקע ציון הרשב"י צילום: פלאש 90

פרסום ראשון: שר התורה הגר"ח קנייבסקי צפוי להגיע ביום שני, ד' אדר ב', בעוד כשבועיים, לתפילה היסטורית בציון הרשב"י באתרא קדישא מירון. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי שר התורה הביע את רצונו והסכמתו לראשי רשת הכוללים הגדולה 'יששכר באוהליך', העורכים מגבית בימים אלו עבור אלפי האברכים, שם הוא יעתיר על כל התורמים בעצמו, ליד ציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

מדובר במאורע היסטורי בדברי ימיה של היהדות החרדית, שכן שר התורה לא ביקר במירון במשך כמעט שלושים שנה, וכעת כשהדבר נסגר באופן סופי החלה היערכות גדולה בשטח לבואו, כשהר מירון ייסגר ויהפוך לשטח סטרילי תחת אבטחה כבדה. במקביל, אף נבדקת האפשרות שמפאת גילו המופלג ימריא הגר"ח לציון הקדוש עם מסוק. 

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי במקום ייבנו אוהלי ענק בכדי להכיל את המוני המתפללים שיגיעו עם שר התורה, ובהם גבירים מארה"ב ואירופה שהביעו את רצונם להגיע לביקור בזק בשביל התפילה המשותפת עם שר התורה.

מי שיזכה להתלוות למסע ההיסטורי הם רק התורמים ה'כבדים' של הרשת, שנקלעה לקשיים בתקופה האחרונה, ובעקבות הביקוש הגדול, בהנהלת הרשת עומדים לסגור כבר בימים הקרובים את רשימת הנוסעים שיזכו להצטרף לנסיעה המפתיעה של שר התורה.

על פי התוכנית, הגר"ח יעתיר אך ורק עבור תורמי המגבית, להצלתה הקריטית של רשת כוללי 'יששכר באוהליך', שנמצאת בקריסה וכן על כל אברכי הכוללים המצפים למשכורות. כל התרומות והשמות שיגיעו עד לסיום המגבית ייכנסו בספר מיוחד והגר"ח יעתיר עבור כל השמות הזקוקים לישועה.

הגר''ח קנייבסקי היסטוריה יששכר באהליך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד