י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעקבות 'בחדרי'

הילד התוקף שהטיל אימה בעיר החרדית נלכד

פחות מעשרים וארבע שעות מאז הדיווח ב'בחדרי חרדים', נלכד הילד החשוד בתקיפות חמורות כלפי בנים ובנות בעיר בני ברק • אם לקרבן התעללות נחשפה לפרסום אמש והודיעה על פרטי התוקף

הילד התוקף שהטיל אימה בעיר החרדית נלכד
אילוסטרציה צילום: pixabay

פחות מיממה אחרי הדיווח על החשש בשכונה בבני-ברק לשוטט בגן ילדים בגלל תקיפות אכזריות חוזרות ונשנות, התוקף הצעיר נתפס בביתו.

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' על ילד שמטיל אימה ופוגע בילדים, תושבת בני-ברק שנמנעה מלהתלונן במשטרה אך נחשפה לעובדה שמדובר בסדרת תקיפות, דיווחה למוקד 'השומרים' על פרטיו של הילד החשוד במעשים החמורים.

לאנשי הארגון דיווחה האישה, שביקשה שלא להזדהות ואף חייגה ממספר לא מזוהה, שבתה אף היא נפגעה לפני תקופת מה מהילד התוקף, ולאחרונה כשצעדה עמה ברחוב היא זיהתה את הילד.

מתברר כי אם הילדה שנפגעה ביצעה מעקב אחר התוקף בכדי לתהות על קנקנו, עד שהגיעה לביתו, שם פנתה להורי הילד ושיתפה אותם במקרה המזעזע ובמעללי בנם. אלא שאתמול נודע לי בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' כי בתה איננה היחידה שנפלה קורבן, ובשל כך מיהרה לדווח לארגון 'השומרים' אודותיו.

בעקבות הדיווח, הגיעו שוטרים ממחלק הנוער של מרחב דן לכתובת הילד, שאותר בביתו והועבר להמשך טיפול על ידי הגורמים המקצועיים.

כזכור, כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים', במהלך הימים האחרונים התקבלו במשטרה מספר תלונות על מעשים חמורים שבוצעו בילד וילדה ברחבי העיר בני ברק. מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה תמונה מדאיגה בהרבה; כ-10 ילדים וילדות, כך על פי החשד, הותקפו בשבוע האחרון בעיר התורה והחסידות. יודגש, כי בשלב זה לא כל הדיווחים מגובים בתלונות רשמיות במשטרה וחקירות ילדים, אלא על בסיס דיווחים שהועברו למשטרה, 

"זה היום השלישי שהילדים שלי לא יורדים לגינה" מגלה ח', הורה לילד בן 5, שעל פי החשד נפגע מהחשוד. "גם ילדי השכנים שלי נשארו בבית - עד שהחשוד במעשה ייתפס", הוא מוסיף בשיחה ל'בחדרי חרדים'.

מבדיקה שערכנו, עולה כי במהלך השבוע האחרון, הוגשו עד כה רק שלוש תלונות במשטרת מרחב דן, על ידי הורים לילדים בגילאי 7-10 מאחת השכונות בעיר. תיאור החשוד, בשני התלונות - זהות. "הבן שלי סיפר על ילד כבן 10-12", מציין האב המודאג.

אמא לילדה בת שבע, שאף היא דיווחה על פגיעה שבתה חוותה בגינת משחקים בעיר, פנתה עם בעלה לרב, ולאחר שזה הכריע, הללו פנו למשטרה והגישו תלונה על מנת שהתוקף לא יוכל לפגוע בעוד ילדים.

מחלק הנוער במשטרת מרחב דן פעל במהלך הימים האחרונים לאיתור החשוד, ובאמצעות צו בית משפט פנו לדיירים בשכונות הרלוונטיות על מנת להשיג תיעוד וידאו ממצלמות אבטחה, בהם נראה החשוד - במטרה לאתרו. החשד שעולה כרגע, הוא שמדובר בילד בגיל 10-14, אך ההערכה מתבססת על עדויות בלבד. עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי שוטרים בלבוש אזרחי תצפתו היום באזורים בהם בוצעו התקיפות בימים האחרונים, בכדי לאתר את התוקף.

הגאון רבי עמרם פריד, מגדולי מורי ההוראה בבני ברק ודיין בבתי דינם של גדולי הדיינים, אשר רבים משחרים לפתחו, שמע על פרטי החשדות מ'בחדרי חרדים'. בשיחה עמנו הוא פסק כי על הורי הילדים מוטלת חובה להגיש תלונה במשטרה. "מדובר באדם שמזיק לציבור וחייבים למגר את הנזק", הבהיר הגר"ע פריד.

 

תקיפה ארגון השומרים פגיעה בילדים מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד