י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

זר בלונים עם חומר נפץ התפוצץ במועצה האזורית אשכול

זוהתה הפרחה של זר בלונים שנשאו חומר נפץ לשטח המועצה האזורית אשכול • החומר התפוצץ ככל הנראה באוויר ונזק נגרם לבית ביישוב, ללא נפגעים

זר בלונים עם חומר נפץ התפוצץ במועצה האזורית אשכול
הפגיעה בבית במועצה האזורית אשכול צילום: בטחון אשכול

לפני כשעה זוהתה הפרחה של זר בלונים שנשאו חומר נפץ לשטח המועצה. החומר התפוצץ ככל הנראה באוויר ונזק נגרם לבית ביישוב, ללא נפגעים. כוחות הבטחון וגורמי המועצה והישוב נמצאים במקום ומתחקרים את האירוע. מזכירים את הנחיות ההתגוננות - בכל מקרה של בלונים חשודים - יש להתרחק.

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול: "בלוני הנפץ והתבערה הם טרור לכל דבר והערב אנו מתמודדים עם עליית מדרגה של טרור זה. תושבי אשכול גילו אורך רוח מופתי ואפשרנו לקובעי המדיניות ולצבא למצות דרכי טיפול במיגור הטרור על ישובינו . לא נשלים עם המציאות הזאת ואנו מצפים לפתרון מיידי שיבטיח שקט ארוך טווח".

בתגובה לבלון התבערה ששוגר לעבר עוטף עזה אומר חבר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ מוטי יוגב: "אחריות ומחויבות מדינת ישראל להגן על ישובי ותושבי עוטף עזה. בלוני נפץ מסכנים חיים, כך גם רימונים ומטענים המושלכים לעבר חיילי צה"ל על גדר הגבול. התעלמות מהתופעה לא תגרום לה להיעלם. עם כל הרצון למנוע הסלמה, אסור להפקיר את חיי חיילינו ואזרחינו לגחמות ארגוני הטרור"

מועצה איזורית אשכול בלון תבערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד